Gå til innhold

Refusjon av utlegg???

Anbefalte innlegg

Hei dere

Vi har fortsatt ikke lyktes etter 2 ICSI forsøk. Fermover nå har vi mulighet til 2 fryseforsøk før vi evt ender opp med vårt siste ICSI forsøk. I denne forbindelse er jeg veldig usikker på når vi bør sende inn søknad om refusjon av utlegg utover 15 000. Ut fra skjemaet vi har fått fra Riksen kan det virke som at man må sende inn denne søknaden innen 6 mnd etter påbegynt behandling og da har jo snart fristen gått ut. Synes dette virker merkelig da jeg gjerne vi ha med samtlige utlegg- også de som venter fremover. Noen som vet hvordan dette fungerer, kan vi vente til vi evt (forhåpentligvis) har lyktes og da anser behandling som avsluttet?

Ha en ellers glad søndag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10392743-refusjon-av-utlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kjempeviktig!

Dersom du ikke har levert det FØR det har gått 6 mndr så blir det ikke tatt hyensyn til og du må betale nye 15.000 før du får igjen no. Tro meg det nytter ikke diskutere med dem dersom du er to dager forsein :/ hyperstrenge regler. vi ble annbefalt og sende kviteringene etter første forsøk med engang vi var ferdig, selv om jeg ble gravid også, tilfelle det skulle gå galt og vi måtte prøve på ny! det hadde ikke jeg tenkt på...

Annonse

HÆ?!? Ved første forsøk kom vi ikke over 15.000, så da leverte jeg ingen ting. Var jo ingen vits å levere når vi ikke hadde kommet over grensa... Så gikk det mer enn 6 mnd før vi hadde neste forsøk. Etter dette kom vi tilsammen over 15.000,- men forsøket gikk i vasken, og vi måtte ha frys, og nå, nesten 6 mnd senere er vi i gang med tredje og siste forsøk. Har lest på sidene her tidligere at tid ikke hadde noe å si... Har jeg vært ufattelig dum som har stolt blindt på det jeg har lest her? Men da ville jo uansett ikke mitt første forsøk telt, siden det gikk 6 mnd. mellom de to første forsøkene...?!? Skal ringe NAV og høre i morgen, men håper det finnes noen som kan berolige meg her nå... Hvis ikke skal jeg løpe og kjøpe inn alt jeg trenger av medisiner til dette forsøket i morgen og få levert inn kvitteringer fort som f...

Skræmt no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...