Gå til innhold

Trodde jeg var gravid, men så kom mensen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Først må jeg bare informere om at jeg er helt grønn på dette området!

For ca. to og en halv uke siden ventet jeg mensen, og testet positivt på graviditetstest (positivt på tre tester faktisk). Den siste postive testen tok jeg forrige lørdag, den var litt svakere enn den forrige jeg hadde tatt, men var også en annen type. Dagen etter, på dag 42, fikk jeg "mensen". Jeg slo da fra meg at jeg var gravid, og har egentlig ikke tenkt så mye mer på det. Jeg tenkte bare at disse testene er sikkert ikke helt pålitelige. Jeg har ikke tatt noen ny test etterpå, burde jeg sjekke? Kan jeg være gravid eller kan dette ha vært en SA? Noen som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

æ villa å ha tatt ennda en test eller dratt te lægen. For æ ringt te legekontoret når æ hadd tatt nånn testa. Æ sa att æ villa ha time for å bekreft det, etter som strekan va ganske svak, men såg att dæm va der liksom... men da sa hu kontor dama att viss strækan va der så va æ gravid, svak eller sterk. For det va umulig at streken kom fram viss ikke. For viss en ikke e gravid så skille itj kroppen ut det stoffe som testen reagere på sa hu..... å ettersom du har tatt fler testa så... det kain jo vær feil me ein test, men ikke me mang!

Goood luck...=)

en av mine venninner begynte og blø og var veldig bekymret da hun var gravid. dro til legen og det viste seg at det var tvillinger! ta deg en tur til legen du og få det sjekket ut. jeg blødde bittelitt selv i uke 5, men det var bare egget som festet seg. Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...