Gå til innhold

kjøpt bilsete i sverige, mye å spare!!

Anbefalte innlegg

Heisann! var en "harrytur" til Charlottenberg i går for å sjekke priser på vogner, bilseter og diverse babyutstyr. hadde på forhånd bestemt oss for å kjøpe et Akta Graco sete til den lille, da den skal være i toppklassen. Sjekket pris i Norge før vi dro, og den kostet 1990kr...

Fant det samme setet på tilbud i Sverige til 1290 nok! Så vi slo til! Eneste aberet var at de vatr tomme den dagen... Men vi betalte på forhånd, så ringer de oss når setet er inne igjen( var ventet til onsdag). Ved å gjøre det slik var vi sikret oss det setet vi ville ha, og servicen var helt på topp! Så da blir det en liten tur til sverige igjen om en uke eller to, varen ligger på lageret og venter til vi har tid til å hente den. Vi sparte såpass mye at det lønner seg å ta turen en gang til, spesielt når gubben sparer halve prisen på snus i tilllegg:-)

Bare et tips sånn i forbifarta!!

Fortsetter under...

Takk for tips!!

Har tenkt tanken på å dra til Østersund selv, svigers bor ikke lange biten unna... Har ikke funnet noen priser på nettet, men det tyder jo på at det er billigere da! Og kursen kommer jo i tillegg...

Vil bare kommentere det med at kursen kommer i tillegg... Dette stemmer jo, men jeg fikk den norske prisen da jeg spurte om prisen. Så den kostet egentlig sånn 1490sek, omregnet til nok ble det 1295. Bare så ingen blir forvirret her, men er jo veldig billig uansett altså! de har forressten ringt meg fra sverige allerede og stoler er kommet inn på lageret... Så da er det i boks, og vi henter den en helg vi har tid til en ny tur!

Tenkte bare å komme med et godt råd jeg da, var i grunnen ikke noe annet enn det! Men er uansett en meget god pris akkurat på AKTA GRACO, og det var det setet vi hadde lyst på. Kan jo også være at de har Maxi Cosi på tilbud i sverige også for alt jeg vet..?

Annonse

Maxi Cosi koster heller ikke 999 kr på Barnas Hus på Alnabru da. De selger setet til 1599 og det samme med isofix basen tror jeg. Dette står sort på hvitt i den nye "salgskampanjen" de har nå.

Jeg har også mailet Babyproffsen (samme butikken som har ACTA) og de selger Maxi Cosi setet til 1499 SEK og basen til 1599 SEK (litt forbehold siden hukommelsen min er teflonpreget for tiden). Dermed er det ikke så mye å spare på de setene der.

Akkurat ja! Men husk å regne om til norske kr da, er jo gjerne noen hundrelapper å spare da.. Vi kjøpte nemlig et sete til guuen vår på 4 år også, mens vi først var i sverige. Men det var lik pris, det var først når kursen ble omregnet at vi så at vi hadde spart penger på det setet også! Så om man først er i sverige er det jo greit å ta en titt!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...