Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 oppdaget att jeg er gravid for ett par uker siden... kjempekos og gleder meg mye... er gift og lever ett ganske normalt liv.. min mann jobber borte ganske mye så jeg er mye alene, her like før helgen kom han hjem og det første han gjør er å ringe dealeren sin... vet det er teit men jeg trodde virkelig att det skulle forandre seg når vi ble gravide... føler meg veldig isolert etter att vi flyttet til hans by og det var vell da missbruket begynte å ta litt av... hva gjør jeg nå da? Tenker faktisk på å slutte jobb og flytte hjem til mine egne..ingen fortjener å leve med ett ruset menneske som roter rundt hjemme ihvertfall ikke når det snart blir små i bildet.... hva skal jeg gjøre?....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hvis han ikke har tenkt til å lsutte med å ruse seg,som har tydeligvis ikke har så flytt!! Ingen barn fotjener og bo med en pappa som er dopa...
Medavhengig mor Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Kjære deg! Det er ingen lett situasjon du er kommet i. Og det aller viktigste nå, er at du klarer å sette ditt ufødte barns behov for hans. Folk som ruser seg er en kløpper på å manipulere, lyve og å få ting akkurat som de vil. Legge skyld på andre, få andre til å føle seg mindreverdige m.m. Jeg vet hva jeg snakker om - jeg har også bodd sammen med en aktiv rusmisbruker både under graviditet og ikke minst etter vi fikk barn. Jeg vil råde deg til å søke hjelp hos andre som har opplevd det samme. narkoman.net er en enorm ressurs for meg. Her bruker jeg mye tid i uken for å lese om andre pårørende (eller medavhegige), rusmisbrukere og LAR-pasienter. Jeg har skrevet en del innlegg her inne også. Du kan jo se nedover i dette forumet - så finner du nok en titalls innlegg fra meg om min historie. Du finner meg også inne på narkoman.net. Der er nicket mitt Medavhengig. Lykke til med å begynne å sette grenser ovenfor din rusavhengige mann!!! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå