Gå til innhold

Noen som skal føde på A-hus i slutten av mars..!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... så koselig... Er det første din? jeg har termin 30 mars, men det er min andre, så håper kanskje den kommer litt før tida. men vet jo aldri. Vet bare at jeg må holde meg rundt sykehuset ved termin, for det gikk veldig fort første gangen, og sjansen er der for at det kan gå enda fortere nå...;)

regner med at du er født i 78 (nicket) Jeg er født i 81.

Rikke

Dette er min andre,men med en annen pappa.

Heldig med rask fødsel du da...min var laaaaaaaaaaang.57t...

Vet at terminen min kommer til å bli noen dager senere enn den 17mars.Var på tidlig ul,og han mente det.Skal på Ahus 19 okt for ul.

Hei igjen. Akkurat samme her. Ny pappa. 57 timer ja... det var lenge og det. Håper det går litt raskere nå da. Hørtes slitsomt ut. Har ikke fått UL enda jeg, men venter veldig på dato nå;)

Annonse

Hei! Jeg har også termin 17.mars og skal føde på A-hus (regner med at det er Akershus Universitetssykehus!) Hadde håpet å komme på Ullevål der jeg fødte sist, men ble avvist da de ikke hadde plass. Gruer meg til nytt sykehus. Har fått ul time 18.oktober.

Jeg har termin 11. mars, så det kan kanskje bli mot slutten av mars? Jeg venter nr. 3, har 2 jenter fra før. Er veldig spent nå, minstemann er 8 år så det føles lenge siden siste fødsel..... Men begge mine kom 2 uker før termin, så vi får se.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...