Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Fjellstua? Eller akvariet? Litt spes kanskje....
Lykke(lig) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 toppetasjen på Grand? var der i sommer, var fantastisk utsikt. eneste er at i det lokalet vi var i var et langt og smalt lokale. men kanskje de har flere lokaler der oppe?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeger og fiske foreningen i fremmerholen,odd fellow,rollonhuset,foreningen nord norge,siftun,hessahuset,sangens hus(da må du kjenne noen der)herdhuset(anbefales ikkje)fjellstua og akvariumet har du fått allerede ser e.aksla huset..det va dem e kom på no=)
kidos! Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Har vært i bryllup i frimurerlogen i Ålesund. Det var fint. Kunne ha med egen vin, mat og sprit. Flott du skal være i forseten. Har bare vært der en gang, og det var i det bryllupet.
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 9.etg på Parken... polarbjørn!!!!
Lykke(lig) Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 det var parken jeg mente tror jeg og ikke grand? hm.. usikker..
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 ja, polarbjørn er et langt og smalt lokale, men passer for et lite bryllup!! veldig koslig der!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Invit er lite, men veeeeeldig koselig SIL huset er visst rimelig nyoppusset har jeg hørt, og veldig OK til bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå