Gå til innhold

Betale+ ufrivillig abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alt som har med graviditet å gjera er gratis, men dersom ein får ein ufrivillig abort så er ein ikkje gravid lengre og må betale for legetimen!! Eg var hos legen for å få ein HCG-prøve fordi eg fremdeles blødde 2veke etter abort og ville vite at alt var over. (den var 95) Dette kosta meg over 200,- Kan jo ikkje få abort uten å ha vore gravid...då må det vel ha med graviditet å gjera??

Dessuten fekk eg innkallelse til ordinær UL nesten 2 veke etter aborten, det burde vore bedre rutiner på dette!! Ikkje kjekt å få det brevet..eg begynte å grina. Ikkje noke kjekk påminnelse, og ikkje kjekt å ringa å avbestilla.

Det var berre litt sånn småting som eg ville lufte.

Lykke til vidare til alle her inne!

Fortsetter under...

Jeg måtte ikke betale noe hos legen da jeg hadde hatt MA! Var bare oppe en tur for å prate litt med ham om alt det jeg ikke fikk svar på da jeg var på sykehuset.

Men jeg håper virkelig at han har strøket timen min der 21.september, da skulle vi nemlig få høre hjertelyd! Må muligens ringe og avbestille den timen da.. Skulle tro det gikk automatisk..

Syns det var tragisk nok og ringe gynekologen og avlyse UL.. :(

Jeg måtte betale da jeg var der til svangerskapskontroll. Da jeg fortalte hva jeg følte og jeg trengte en UL for jeg visste det var noe galt så fikk jeg det tilslutt på sykehuset Da jeg skulle gå sa han at jeg desverre måtte betale for timen for dette var ingen svangerskapskontroll lengre. Men HVIS det hadde seg slik at jeg fortsatt var gravid på UL så skulle jeg komme tilbake og få igjen penga. Det svei det,da jeg var oppløst innvendig fra før. Klar over at det var dumt av han men jeg betalte da og gikk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...