Linnsy77 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Gutten min blir alltid hysterisk når han merker at han er på vei til å sovne. Gråter og spreller med armer og bein. Andre som har det på samme måte? Evt noen som har noen tips å komme med for å unngå dette. Han sovner til slutt når jeg vugger han i armene mine, men syns det er trist at han må gråte seg i søvn hver gang. Før sovnet han ved puppen, men dette går heller ikke lenger, og rugge han i vogna går bare en sjelden gang. Han er to mnd, så vil tro det går seg til etterhvert, men får vondt av han når han gråter.
Telebaby Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Datteren min var også slik, snakket med helsesøster og dem sa dette er helt normalt. Det er vondt å være trøtt, og gråt kommer da. Det gikk over etterhvert.
Snupi27 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 ja! dattera mi er på helt samme måte. hun er 2 mnd.. før sov hun veldig mye på dagen men nå sover hun max 2 timer til sammen i løpet av dagen.. hun blir helt hysterisk når hun holder på å sovne. hun sovner når jeg vugger henne på fanget mitt men skal jeg legge henne senga eller noe våkner hun med engang. det er veldig slitsomt å ha det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå