Gå til innhold

Er så dårlig..


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode råd til meg? Er 11 uker på vei og er så fryktlig dårlig i dag. Har besøkt toalettguruen 7 el 8 ganger i dag og det blir nok flere:-( Alt jeg putter i munnen kommer ut igjen - absolutt alt!!!! Gutta mine har rest på tur idag og jeg skulle egentlig bli med, men det ble forlangt mellom hver "guru" til at jeg vågde. Noen som har råd som hjelper (har prøvd earl gery ol uten hell). Bruker ikke vere så dårlig, bare et par ganger om dagen - men dette er ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei er selv så dårlig=( eneste som "hjelper" er å såve, og ligge å spise får blir kvalmere når jeg står/sitter. så lukker jeg øynene og puster etter at jeg ar spist får å få den værste kvalme til å gå åver..

 

jeg har også fått tabletter mot kvalme, de funker av og til men blir også veldig trøtt av dem.. phenergan heter de..

men da jeg var innlagt fikk jeg aphupran. så det finnes forsjellige ting..

 

det som er viktig er at du får i deg væske. Kom deg til legen om dette har holdt på lenge og få de å måle om det er ketoner i urinen. Blir du tørr på tunga, tisser sjelden og tisset er veldig gult er det fare på ferde. Mener ikke p skremme deg men blir du dehydrert kan det være skummelt for babyen din..

blir du lagt inn kan dette hjelpe veldig, jeg fikk intravinøst og kvalmelindrene og levde i himmelen de dagene jeg var innlagt;p

Lykke til=)

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du,ditto. er 8 uker og konstant kvalm og trett. og er hele tiden sulten men klarer ikke spise. men en ting klarer jeg og tvinge i meg. ferske rundstykker med brelett smør. prøv det. ellers så går det på vann å meloner av forskjellige slag. og kjempe salt potetgull!

lukke til. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...