Clavia Skrevet 16. september 2007 #1 Del Skrevet 16. september 2007 Hei! Forrige gang jeg var gravid, mistet jeg og da var det fastlegen som fulgte meg opp. Han sa at alt var fint, men jeg fulgte instinktene mine og gikk til privat UL. Hadde da mistet to uker tidligere og legen hadde undersøkt og sagt at alt så fint ut... Denne gangen vil jeg til jordmor eller gynekolog. Er det noen av dere som har en flink og omsorgsfull jordmor/gynekolog i Oslo å anbefale? Håper på svar :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Del Skrevet 16. september 2007 Gikk til dr. Skarra da jeg bodde i Oslo. Han holder til på Majorstua og går for å være en av landets beste gynekologer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesøk Skrevet 16. september 2007 #3 Del Skrevet 16. september 2007 hei,jeg har også bare fastlege og ville gjerne gå til en jordmor,så jeg er med i "klubben":o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Del Skrevet 18. september 2007 Hadde god erfaring med dr.Bakken på oslo city(er gyn) jordmor kommer det vel litt an på hvor du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Del Skrevet 18. september 2007 hei! Selv om d er på Åråsen og ikke Oslo vil jeg gjerne anbefale dr. Bjørn Heggelund. Han sjekker nøye og forklarer bra! Har vært der 2. ganger og har selv fått anbefalt han av fler! Tror forresten det er en del billigere der enn d jeg har hørt d er i Oslo, men tør ikke påstå noe.. Lykke til ihvertfall;) Han er forresten gynekolog.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Langbein Skrevet 20. september 2007 #6 Del Skrevet 20. september 2007 Anne Stensløkken på Balderklinikken. Har vært på UL hos henne, og syns hun var veldig hyggelig og behagelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå