Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, ca 5 uker på vei. På kvelden blir magen "veldig" stor og stram. Er det flere som har det slik? På morgenen er den flat som den pleier å være. Er det dagens måltider som gjør at det står litt ut på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Er litt over fem uker, og er skakkelig oppblåst på ettermiddgen/kvelden eg også..Vet ik hva som gjør det..Har lest at tarm-muskulaturen slapper av og at fordøyelsen går tregere, og da får babyen mer næring:-) Så får no heller se litt sånn ut på kvelden:-) Når har du termin?

Skrevet

ååå jeg er også rett over 5 uker på vei:o) 5 uker å 4 dager!!! har termin 19 mai!!! når har dere? skal vi følges??? har allerede gitt opp dongeribukser jeg også... har kjøpt et lass meg joggebukser på H&M. Di er faktisk ganske fine der! en fin topp til de svarte buksene å en er klar for selskap!

Skrevet

Hei:-) Hadde vert kjekt å følges!! Eg har termin den 18 mai.. Da kommer nr tre:-) Har du noen fra før?

Skrevet

magen min er også diger for tia....off off.....

testa positivt i dag men termin 18 mai ifølge bim sin beregning:)

Kult at så mange har termin på samme tia:=)

Er så glad for å være her inne nå:=)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren på vei!! Vi har termin samme dag:-)

Skrevet

nei jeg har ingen fra før, men en plass må en begynne hehe...

Skrevet

Hehe.. Har no rett i det:-) Har to jenter på tre og fem år fra før.. Men er jo like utrolig spennende hver gang:-))

Skrevet

jepp, magen min er helt facinerende *ler* promper som bare det når jeg står opp om morgenen da, hehe å da ser den noenlunde normal ut. men på kvelden er det ingen tvil om at jeg skal bli mamma en dag nei!

termin 12.mai

Skrevet

Min termin varierer fra hvilken svangerskapskalender jeg bruker...men tror terminen er den 20. mai.

Jeg synes det er stor stas med stor mage på kvelden jeg. For min del kunne jeg godt hatt den hele dagen. Har forresten kommet litt allerede for i dag, og det er jo ikke kveld riktig ennå.

Det er utrolig gøy å være gravid, gleder meg til jeg merker det litt mer. Har fint lite med symptomer. Men litt trøtt det har jeg blitt..Også stikker det litt i brystene. Ja, også var det den matlysten som også har kommet da.

Skrevet

hei dere,jeg har termin ca 19 mai.:-) Lite symptomer enda,det blir nok mye mer virkelig når magen begynner å komme ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...