Gå til innhold

Endelig?


Lykken_er_tre

Anbefalte innlegg

Vært hos legen og fått bekreftet att jeg er ca 7,5 uke på vei... kjempekos det..men hun var også så opptatt av å forberede meg på att det kunne komme til å gå galt... tanken på att det kan dø inne i meg uten att jeg merker noe på gjerne ett par uker før jeg begynner å blø er jo helt jævlig....

så nå klarer jeg ikke tenke på noe annet.. er nesten sikker på at det er dødt sånn att jeg skåner megselv litt om det skulle skje...

Vi har prøvd i en evighet....og jeg har liksom kke noen voldsomme symptomer på å være gravid... føler meg bare deppa og trett for tiden jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du, jeg har hatt det som du. sist gang var jeg på tre ul og fikk halv dårlig nytt hver gang og 1 juni mistet jeg spiren. vi har også prøvd en stund,men er nå gravid igjen og for og holde på fosteret tar jeg pregnyl. det setter jeg selv i form av sprøyter i magen to ganger i uka, det hjelper og holde på fosteret. får resept av sykehuset. det er et godt tips og det skal taes tom uke 11. er kansje ikke for sent og begynne med det! æ har vært på en ul og hjertet banket :-) er 8 uker no

håpe det går bra for dæ.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell..jeg satser jo på att det skal gå bra..ikke dumt med de ekstra hormonene..kanskje jeg skulle spurt legen om det.. må jo også få sagt at vi fikk se hjerte aktivitet og tatt det første bilde..så håpr jo att når det er hjerte aktivitet så er det positivt..men jeg kan vell ikke gjøre noe annet enn å vente og se:)

Lykke til alle dere andre :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...