Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Lagg mange timer med sterke smerter i mage og kors rygg i natt, blødde mye i morges... Føler på meg at det er over... Så utrolig lei meg. Noen som har opplevd noe av det samme da det har gått bra?
Dubros Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Uff, så trist....Kanskje lurt å kontakte lege for å få undersøkt? Har nok ikke opplevd det samme, så kan ikke dele noen erfaringer....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Har ringt legevakta, skal ned kl 12, og da skulle hun se om hun henviste meg videre.. Jeg bare griner, Jeg gledet meg SÅ til å bli mamma...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 ring legevakta så får du komme på ul for å se etter! meg gikk det ikke bra med. desverre. men det kan det jo godt gjøre med deg forde. Ring med en gang! du har krav på å se om det går bra med babyen din når du tror du har mista! lykke til å gi oss beskjed om hvordan det går. =)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Skal på legevakta kl 12. men tiden går så forferdelig tregt.... Føler på meg at jeg har mistet, men skal si ifra hvordan det går...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hei.. føler virkelig med deg.. har ikke opplevd det samme nei.. Huff så trasi.. håper at ting går bra, men husk at det er flere muligheter for å gro frem en ny spire, men skjønner absolutt at det er for jævli å tenke på akkurat nå... Stooor klem:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Ja jeg vet jo at vi bare kan prøve på nytt, mannen min sa akkurat det. Men jeg ble så utrolig lykkelig da testen viste positiv i 2pp bare... Får håpe det går like fort neste gang....
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg har akkurat vært igjenom det samme, bare jeg er i uke 5. Begynte i morges. Var også i 2 pp. Men siden je er/var så kort på vei er nok dette mer som en forsinket mens vil jeg tro.. Så ingen klumper eller noe. Det var bare en del blod, og moderate til relativt godt merkbare smerter. Godt over murrings-nivået liksom. Masse lykke til hvertfall! Vi setter igang så fort dette er over =)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Lykke til til dere også. Nå venter jeg bare på å komme i gang igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå