vilhababysnart Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg er i uke 7 og i natt våknet jeg med menssmerter, akkurat slike jeg hadde hver gang jeg fikk mens før jeg ble gravid.Og i morges kom det litt lyserosa blod/utflod på papiret.Jeg har ikke vært plaget med menssmerter i svangerskapet hittil.Litt merkelig.....håper ikke jeg mister!Jeg skal til UL på onsdag, da får jeg jo svar heldigvis.Er det andre som blør litt og har menssmerter?
3-prinser Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Ja, har det på samme måte, men det var sånn i de to forrige svangerskapene mine også. Blør litt nå og da. Ikke noe moro. Blir så innmari bekymret. Trenger ikke være noe galt, men det er greit å få sjekket det. Da slipper vi å bekymre oss sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hadde det på samme måte i frste svangerskap og nå. BLør nesten hele tiden. Ikke væert noe farlig. Tynne blodårer i livmorhalsen, som sprekker opp når du løfter, går mye og anstrenger deg. pluss når magen vokser... Kjedelig å bli bekymra hvergang man blør "litt mer"".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå