Veroo Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Heihei alle sammen. Jeg er 7 uker på vei ca, og skal inn til ul nå om 50 minuttet. Har så smerter i magen at jeg måtte ringe legen, som ringte og ordnet UL til me nå, skremmende........... Tenk om det er noe galt:(
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Håper alt går bra på ul, krysser fingrene for deg. så godt du fikk komme inn med engnag.
Veroo Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Nu har jeg vært på UL, så TO embroer!!!!! Men ikke noe hjertet som slo, så viste ikke om det var liv der:( Måtte måle hcg i morgen, og ta ny UL om to uker. Og jeg var ikke 7 uker, men 6+2..noen som har opplevd og ikke hørt hjerte da??Eller sett mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg var på ul 7+2 å der hadde vi problemer med å se hjerte hun lette å lette, embryo så vi men ikke hjerte. Hun ville undersøke meg engang til å da så vi det. hun er en flink ultralyd lege å har det mest topp moderne utstyret. Så ja alt kan være bra med deg. Har mye på hvordan dem ligger å det er forsatt ganske tidlig så noen kan se det fint mens andre må vente 1 uke til hørt om begge deler. Håper alt er bra å att du ser hjerter som slår neste gang.
Veroo Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Tusen takk for svar, blei gla nu.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer med to da!! håper de små hjertene sanrt banker det er helt normalt ikke se hjerte banke så tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå