Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanskeligheter med å finne ut om jeg tør satse på et nytt svangerskap etter en dødfødsel og en senabort i uke 17. I mellom disse har jeg fått tre friske barn, men vi ønsket oss veldig en til. Nå er jeg veldig i tvil om jeg tør prøve flere ganger, av hensyn til både meg selv og de andre barna. Kanskje er det nok nå og vi bør gi oss.

Noen som har noen gode tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei anonym

Skjønner tankegangen din, og man har jo aldri noen garanti for hvordan det skal gå uansett hvor mange man har fra før. Men en ting er forskere over hele verden enige om, at har en kvinne ett eller flere vellykkete svangerskap bak seg, er sjansen STØRST for at det skal bli tilfelle neste gang også :-)

Til syvende og sist er det jo KUN Du og din kjære som kan bestemme hva som blir rett for DERE, men jeg tror at savnet etter den dere alltid ønsket inn i familien kommer til å ligge der i underbevisstheten...

Så hvorfor ikke???når dere begge ønsker det???

Få ekstra oppfølging med tidlig ul etc, det kan du få etter både en dødfødsel og senabort.

Lykke til!!!!

Klem

Skrevet

Det må til syvende og sist bli opp til dere, ja. Vi gjennomgikk en dødfødsel for to mnd. siden, og sliter enda med å takle det. Vi har en datter på snart 5 år fra før, og er så uendelig glad for at vi har henne.

Vi har bestemt oss for å prøve å bli gravid igjen, og har forsåvidt begynt å prøve . Men jeg må innrømme at jeg tenker mye på hvordan datteren vår vil takle det dersom det skulle skje igjen. Hun har taklet dette veldig bra, og vi kommer til å skjerme henne så lenge det lar seg gjøre dersom vi blir gravid igjen i tilfelle det skulle skje noe.

Alle sier at det er svært lite sannsynlig at det samme skal skje akkurat oss igjen, og så satser vi på å få så mye oppfølging at de blir lei oss tilslutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...