Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hva betyr det når noen for eksempel skriver word! på svaret til noe en annen person har skrivi?? og noen som veit hva disse orda er på engelsk? sammensvoren derav bitterhet (anna ord enn bitterness) spillebrikke mistillitsforslag arrdannelse sammentrekkende takk!!!!!
RundLurt? Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jepp far min er engelsk sjø, men ordbok er en fin ting, for jeg likeri kke NN, finn ut d sjæl!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hakke ordbok. Takk for hjelpa jeg ikke fikk
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 gamepiece (spillebrikke) Bitterness (bitterhet) Scarring (arrdannelse) Contracting (sammentrekke) alt jeg kom på
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Word betyr gjerne at man er enig i noe, eller en bekreftelse. Kan brukes litt forskjellig, men det kan være det bla... Kan også brukes som om at man synes at noe noen har sagt er bra. Da skriver du f.eks bare word! - Conspiring - Hence - Acrimony - Game piece - No-confidence motion. - Cicatrization - Astrigent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå