Gå til innhold

UL


Lurvehette

Anbefalte innlegg

Er det veldig vanskelig å komme til UL for mange?

Bor i S& FJ - hører til Førde. Her får man UL på dagen, om en MÅ ha!!

Høres grotesk ut å måtte betale 1200,- for en UL kontroll!!!

 

Godt å bu i Sogn & Fjordane sier nå jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff det var da utrolig så mange dumme innlegg du skulle komme med i kveld da! man betaler 1200 privat! MÅ man ha ul kommer man inn på de andre sykehusene i norge også!!! dte er ikke noe spesielt edre har i Førde da vettu! eller sogn og fjorande!!! vi bor ikke helt på vidda vi andre heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med å bli så sint da... redd for at noen skal kjenne deg igjen kanskje siden du signerte med anonym? og der er sikkert noe i at der er lett å komme inn på sjukehuset i førde og andre mindre plasser, nå veit eg ikkje kor du bur, men her er det vertfall rask å få seg en time med ul... og skal vi ha privat koster det faktisk ikkje meir en 800 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit kanskje hun har masse dumme innlegg, men der faktisk slik for enkelte at det ikkje er vondt å føde ( dette gjelder da ikkje meg) men er det nødvendig å skrive slikt for det, kan nå vertfall signere med nicket sitt, dersom en skal skrive sånt. det hadde nå vertfall ho som la inn innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få steder som tar 1200 for en ul, jeg har ikke betalt mere enn 700 på volvat. Å om du har vært der mer enn 1 gang koster det max 500. Jeg får ul denne gangen pga ma sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...