Lurvehette Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 kalle en "eventuell" kommende datter for akkurat Leminia. Ett navn jeg fant på for snart 8 år siden som alias. vet om mange som liker navnet, men hva med dere?
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Nei uff... det passer ikke min smak i hvertfall. Men det er jo derfor alle er forsjellige og har egen mening. Ellers hadde alle barna hadd samme navn. Hvis du liker det så blir resten av folke rundt deg fort vant til det også! Gjør som du føle!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Nei huff,så grusomt! Høres ut som du bare har tatt en haug med bokstaver å satt sammen i full fart!!!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Syns det var fint,men jeg hadde ikke valgt det selv..Det er jo ikke sikkert at barnet kler det navnet heller..
mamma til Isak Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Synes det var fint jeg også, men ikke noe jeg ille valgt selv.
Gjest ->>- Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Skrekkelig. Det er et klokkemerke, og høres ellers ut som nok et av disse oppkonstruerte ikke-navnene som er så populære i visse kretser. Det føyer seg pent inn i rekken med Chrisander og Eros-Per og Leif-Melissa ... Sorry.
Vannmann35 Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Lemen tenkte jeg på... Ellers synies jeg navnet er litt tungt, måtte lese det flere ganger før jeg oppfattet hva som stod der. Hva med Lemina - det er litt lettere synes jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå