Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen? (samme som "bli gravid")


LilleTrille

Anbefalte innlegg

Jeg hadde eggløsning rundt 7. september, og jeg og kjæresten hadde sex både før og etter eggløsningen. Nå på torsdag (13.sept) begynte jeg å få murringer i magen, noe som har gått over til vonde menssmerter i både mage og rygg nå. Helt forferdelig av og til, kan ikke stå helt oppreist noen ganger. Kan det være så vondt å bli gravid, og er det mulig å kjenne noe så fort? Jeg føler meg frisk ellers, ikke kvalm, ikke feber. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde eggeløsning rundt 6-7 sept. Fikk mensmurring fom 11 sept fram til i går. I gårkveld fikk jeg krampelignende smerte i livmoren med korsryggsmerter i ca en times tid - det var vondt og jeg måtte legge meg nedpå. Har også hele tiden hatt littegramm ømme brysvorter. I dag er det stille og rolig, kjenner ingenting - kun ømhet.

 

Jeg har vært prøvere siden januar og har aldri kjent mensmurring, heller ikke ømme brystvorter.... Men, jeg er på pergo for første gang. Så jeg tenker at kanskje alt dette er en bivirkning. Har IKM 19 sept - tiden får vise hva det ender med. .

 

Krysser fingerene for at vi begge har en spire i magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...