Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 jeg er gravid i uke 9 og er operert for 1 år og 4 mnd siden. er det noen andre i samme sitvasjon ?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg gjennomgikk en GBP i begynnelsen av dette året, og ble gravid snaue fire mndr etter operasjon. Litt i tidligste laget, hadde tenkt til å vente litt til. Har blitt forsikret om at barnet visstnok får nok næring uansett, mens jeg må sørge for å ta tilstrekkelig med de tilskuddene jeg skal bruke. Slurvet litt i sommer, og fikk diverse mangler som resultat. Nå har jeg skjerpet meg, og føler meg bedre. Skal på ul i morgen, og da får jeg jo vite litt om hvordan babyen har det. Er veldig spent på om den vokser som den skal, og om den tar skade av mine mangler. Men som sagt blir det sagt at babyen skal få det den trenger uansett! Har gått ned rundt ti kilo etter at jeg ble gravid, og nå har vekten stått stille i to måneder. Er litt redd for å miste effekten av operasjonen, siden det jo er første året man går mest ned. Har fortsatt ca 15 kg jeg vil kvitte meg med. Skummelt om jeg går opp ti kilo i graviditeten og ikke greier å kvitte meg med dem etterpå..... Uansett er jeg for tiden mest opptatt av om poden har det greit, er spent på ul i morgen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå