Gå til innhold

Ang. de ulike mme...

En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på de ulike mme, altså NAN, Små folk, Hipp, Collett osv? Er det i utgangspunktet det samme hvilket merke man bruker? (Nan koster jo nesten det dobbelte av f.eks Hipp, så hvis det er samme innhold og kvalitet, så er det jo like greit å velge HIPP?). Noen som har dårlige erfaringer med de ulike merkene? Kan man veksle på litt mellom de ulike merkene (hvis man ikke får tak i det merket man pleier å bruke f.eks?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt forskjellene, men hipp feks er økologisk da. Når du sier at nan koster det dobbelte av hipp må du tenke på at en pakke med nan er mer enn en pakke med hipp.

Vi bruker hipp, har dårlig erfaring med nan. Mye gulping og magevondt. Har ikke prøv noen av de andre. Men man må nesten bare prøve seg frem

Skrevet

Nan er billigere enn Hipp da det er mer i pakkene (da mener jeg Nan på butikken, og ikke den Nan du får kjøpt på apoteket)

Vi brukte Nan i begynnelsen, men hun ble veldig forstoppet, og vi måtte bruke malt i hver flaske. Så byttet vi over til Hipp bare for å prøve, og det funket mye bedre. Sluttet helt med malt da vi begynte med Hipp.

Hipp er økologisk, og det tror jeg småfolk også er. Har ingen kjennskap til Collett.

Det hender jeg gir henne en kartong med ferdigblandet Nan hvis vi er på tur, men merker at hun ikke er like glad i den som Hipp. Både Nan og Småfolk har kartonger med ferdigblandet mme i butikken - veldig kjekke å ha med på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...