Gå til innhold

Nå er jeg bare på besøk her!

Anbefalte innlegg

Hei dere som var med på det første treffet i Olso (og alle andre interesserte også, da)

Lovte jeg skulle stikke innom med en oppdatering etter at det ikke gikk så bra med svangerskapet sist. Jeg kom fort på'n igjen, og skal ha baby i mars! Nå begynner faktisk magen å komme og jeg koser meg! Har vært plaget med en del blødninger (hvilket jeg klok av skade ikke har fortalt noe om på marsklubben), men det er ikke noe skummelt(har de heldigvis funnet ut etter hvert), men jeg har jo forbud mot det meste for tiden da, bortsett fra jobb og studier, så jeg er ikke så mye her =)

Håper alt er bra med dere. Dere var en så veldig hyggelig gjeng. Håper at marsgjengen også er bra!

Lykke til, alle sammen!

Stor klem

Fortsetter under...

Hei:o)

Så koselig at du er gravid igjen, nå ble jeg glad. Huff den starten er ikke god med kvalme og blødning. Vi skal ha bim treff i morgen søndag 1730 friday akerbrygge om du vil være med igjen. Jeg får en liten gutt:o)

Gleder meg sånn, bare 50 dager igjen juhu...

Klem Sandra Hun mørke, elle rvi som var på samme visning. Ble det hus kjøp?

Hei. kjenner ikke til deg, men må gratulere med den lille spiren i magen din ;) godt å høre at magen vokser og at du koser deg! hehe, vi her inne vet at blødninger kan være "normalt" for enkelte, som i ditt tilfelle ikke skummelt. men disse mars-mammaene blir nok litt hysteriske ja hvis du nevner det..

lykke til videre i svangerskapet!

GRATULERER.......Kjempekoselig å høre. Det gikk fort:-)))

Kom på Friday i dag om du har lyst.

Klem fra Hilde ( trøndern på hjørne)

Jeg får også gutt !

PS. har hatt MASSE blødninger men aldri vært noen fare. Har en meget aktiv krabat i magen.

Så koselig med hilsner tilbake! Hadde vært hyggelig å se dere igjen, men jeg så dette litt sent og dessuten er sønnen min og jeg alene hjemme og han har ørebetendelse, så da er det greit å være sammen med han. Håper dere har kost dere masse! Kommer til å følge litt med dere fremover-i alle fall når det nærmer seg november og babyene plopper ut!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...