MorLykkelig Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Gjett om jeg har handlet!! Det har kommet en ny norsk nettbutikk som heter www.nameonbaby.no. Her kan du bestille klær og diverse til de små, og få brodert akkurat den teksten du vil ha på klærne! Er det kanskje flere som har sett denne? Moro å høre hva dere syns isåfall. Bestilte endel til sønnen min, og fikk det raskt i posten. Har tidligere vært på monogramservice, men der begrenset de broderingen til kun navn. Dessuten syns jeg utvalget var ganske dårlig.... På name on baby bestilte jeg blant annet en body i turkis og svart. Fikk brodert "Koseungen mamma sin!"med svart på brystet, og den ble Så kul. Vil anbefale ALLE som vil ha artige ting til sine egne barn, eller fine gaver til andres barn, å sjekke ut www.nameonbaby.no. Moro at jeg endelig kan¨få skrevet akkurat det jeg vil på klærne til sønnen min. Det skilller seg litt ut i barnehagen kan du si. Nå har de dessuten hver 3.brodering gratis, så nå er jeg igang med julegavene! hi hi
MorLykkelig Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Ja, det kan kanskje oppfattes slik. Men jeg og ei venninne har lett etter ei sånn side lenge nå. Så var bare så happy da jeg så på finn.no at det var kommet ny nettbutikk. Har bestilt håndkle på monogram service tidligere, som var veldig bra. Men har hatt problemer med å finne ting der som f.eks body osv. Har alltid hatt sansen for klær med et personlig preg, som ikke alle andre har. Min mor kaller f.eks min sønn for "sukki sukki", og nå kan hun kjøpe body som det står nettop det på. Jeg syns det er kult! Hva andre syns får jo være opp til dem, men regner ikke med at det er bare meg der ute som har lett etter en slik nettbutikk.
Mor til to!! Rart.. Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Så bra. Synes det er kjempe flott jeg, så jeg la inn bestilling gitt. Har dobbelt navn på datteren min, så er ikke lett å få tak i klær og andre ting som blir personlig til henne. Bra priser var det på den siden også. Så ble noe nytt på snuppa ja... Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå