Gå til innhold

Flere som har kort lunte for tiden ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, føler meg som verdens dårligste mor. Har ei skjønn lita tulle på 2 år og er gravid i 7 uke, Føler jeg kjefter og skriker til henne mer enn før, har aldri egentlig gjort det så mye før, men nå er lunta så kort, min sambo får også gjennomgå, men hva skal jeg gjøre, er så sliten og klar, er trett hele tiden ... Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte. Går veldig opp og ned da, men lunta er ikke så lang som den pleier å være. Når det gjelder barna så lar jeg da heller pappa`n ta over istedenfor. Er ikke noe moro at barna skal få gjennomgå.

Vi er i en skjør periode nå, og fokuserer kanskje litt for mye på spiren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg har ikke egentlig kort lunte. Men jeg har en sønn på 8 1/2 år, som jeg føler ikke har den samme kontakten med som før. Kan være at han er mye borte hos kamerater for tiden. Å jo, når han er hjemme, så blir det noen ganger litt krangling mellom oss=(( å det synes jeg er dumt. Angrer etterpå, da vi har kranglet. Han virker så lei seg da, å hjertet mitt blør for han, å jeg tenker, for en dum og slem mamma du er.......

 

Har så øyst tiå få igjen den gode kontakten vi hadde. jeg tror mye skyldes at jeg er så redd for at det er noe galt med lillereka i magen, eller at det skal gå galt. Tenker mye på det.

 

tror jammen jeg må ta eg sjøl i nakken. Kan ikke glemme den gode gutten til mamma, pga mine problemer og tanker. Han går sikkert å tenker innimnellom han også.

 

Han gleder seg veldig til å bli storebror=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...