Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd å bli gravid i 4 år, synes jeg ventetiden har vært lang nok. Med PCO har jeg jo en viss følelse av at det er mer jeg selv kan gjøre for at vi skal få til dette.

Jeg er 29 år, 1,65 høy og veier 80 kg. Jeg er ganske sikker på at jeg ville bli gravid dersom jeg nærmer meg normalvekt.

Har kuttet røyken for en stund siden, så nå er det vekta som står for tur. Planen er oppstart på vektklubben.no på mandag, og jeg gleder meg faktisk til å få litt kontroll på kaloriene. (Synes jeg har puttet i meg alt mulig til nå..)

Så da er spørsmålet jenter: Flere som kan tenke seg å prøve vektklubben.no sammen med meg? Hadde vært gøy å dele resultater 1 gang i uka f.eks..

Uansett: Lykke til alle prøvere, måtte det ordne seg for oss alle!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10386317-noen-som-blir-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan være med å støtte deg.

Jeg har Pco, er 30 år, 164 høy og veier hele 92 kilo i dag. Er akkurat blitt gravid etter pergo men må passe meg gjennom hele svangerskapet. Så mitt mål er faktisk å gå ned litt nå i begynnelsen og så prøve å ikke gå opp for mye.

Vi var så heldige å bli gravide helt alene mens vi skulle ringe inn mens for første ivf i 2004. Da hadde jeg akkurat slanket meg 17 kilo og er helt sikker på at det hadde stor betydning.

Min mann har i dag tatt av seg nesten 30 kilo og det motiverer meg sterkt.

Hei, tideli bom!

Gratulerer så mye med graviditeten! Du har altså barn allerede også. Godt å høre at det er flere enn meg som mener dette med vekta er utslagsgivende.

Så bra at du også er med og prøver å gjøre noe med kiloene. Begynner å registrere inntaket på vektklubben i morgen, så blir det spennende å se om en uke.

(Skal på tur med jobben til helga, så det blir nok endel utskeielser, men skal prøve å styre unna søtsakene iallefall..)

Jeg veide også 90 kilo i 2005. Gikk ned 10 kilo med Grethe Roede, men må nok ta av litt mer. Blir spennende å se hva vi får til!

Lykke til med uka som kommer. Snakkes neste mandag, da!

• 2 uker senere...

jeg er bare 400 gram mindre, men er fornøyd med det. Har hatt noen tøffe dager med blødninger og litt magesmerte. Har trøstespist litt i helgen så får vel utslaget av det nå tenker jeg.

Skal på ul i morgen tidlig og satser på at det vil gi meg ny giv uansett resultat.

Enten så må jeg ned for å blir gravid igjen eller så må jeg ned får å få et fint svangerskap.

Men gratulere så masse til deg da. Det var jo kjempebra. Dette går veien vet du. Har hørt masse positivt fra flere som bruker vektklubb.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...