roannima Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Ivar Trygge. . Eller Ingeborg:) alt etter hva som kommer ut. . .
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Ingeborg, søtt, Ivar Trygge - vell, mye penere med med bare Ivar synes jeg
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 likte dessverre ikke de to navnene nei... mend et er dere som skal velge, er bare ikke min smak:)
roannima Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Altså. . . . IKKE trygve . . Men trygge:)
prebs Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Nydelige navn! Men er enig i at dere bør bruke ENTEN Ivar eller Trygve. Og da henger nok Trygve høyest for min del. Men flott-flotte navn alle.
prebs Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Woops, så ikke at det sto Trygge... Aldri hørt før, litt spes. Og tror nok mange vil gjøre som Heksa og meg og forveksle det med Trygve...
Vannmann35 Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Både Ivar Trygge og Ingeborg er stødige navn, men ikke noe jeg ville valgt selv - synes det er så mange andre finere norsk navn. Ingeborg synes jeg lyder tungt og dystert og Ivar Trygge blir litt i overkant traust for min del.
roannima Skrevet 16. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2007 liten forklaring. . . . Trygge er ett navn som kun er forbehold mi slekt. . . Ingen andre enn to eller tre slekter kan bruke det navnet. . . Av den grunn har jeg lyst å bruke det:) spesielt navn,og syns det er fint. . . .
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Hvis Trygge er et fornavn, kan det vel ikke bare være forbeholdt din og et par andre slekter? Hvis det derimot er et etternavn, kan det være beskyttet (som f.eks. Abel), men det betyr jo at også jenter kan hete Trygge.
roannima Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 jo,,,,dt er nok det,,,,,beskytta som fornavn også.... :-) trodde det ikke jeg heller,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå