Gå til innhold

Jeg er så lei disse humørsvigningene...... (dagens syting)

Anbefalte innlegg

Noen dager så må jeg bare ærlig si at jeg er dritt lei, lei av å ikke orke noe, ha lyst til eller klare å glede meg. Kan være i kjempehumør halve dagen for så plutselig å bli lei meg helt uten grunn, og jeg er møkka lei det!!!

Synes synd på sambo som da prøver å gjøre alt han kan for at jeg skal ha det bra, og ser at han blir lei seg fordi jeg har det kjipt, så får så dårlig samvittighet!

Er jo noen uker igjen, og kommer garantert en tid etter fødsel og hvor hormonene kanskje er enda mer på tur, så er bare å være tålmodig.

Men måtte bare få det ut!!

Vet det er litt tidlig å være lei, men akkurat i dag så er jeg bare det :o(

Fortsetter under...

Du er absolutt ikke alene, her er er hormon bomba nr1 hehehe. Jeg tror jeg har skremt min stakkar samboer mot en graviditet igjen.

Før tror jeg han synes det var koselig med gravide men nå ser han på de som små hormon bobler med masse syting attåt.

Har liksom vært så mye med meg i dette svangerskapet, ryggen og jobben som ikke har tilrettelagt, så har gått hjemme og surret. Man blir sprø av å gå sykemeldt i 7mnd.

Samboer gjør sitt beste men han blir jo litt lei av meg, å det skjønner jeg godt.

Ser virkelig frem til lille prinsen kommer.

Da blir alt normalt igjen, ikke så tungt og slitsomt.

Og ikke minst støvletter og lekre jeans på.

Vin kveld med veninner.

Shopping uten tissepauser og hvilepauser.

Reiser osv osv...

Ja, sambo sa i går, "åh, jeg gleder meg til hun kommer ut jeg", hehe, altså til jeg begynner å bli meg selv igjen :o)

Men i dag ser alt så mye lysere ut, så håper det varer, så ikke jeg sitter som ei mugge på Fridays i kveld, hehe!

Gleder meg ihvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...