Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i hvit trappegrind som kan slås opp mot veggen? Pris?
nr2eprins Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Ikea eller jysk tror jeg har sånne trehvite. De er uehandlet, og går lett an å male. Tror vi betalte noe rundt 400 kr.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Holder på å male et helt hus, så jeg er ikke klar for å male mer.... Fins de ikke ferdigmalte?
nr2eprins Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Skjønner godt at du helst vil slippe å male mer da.. Vet ikke om de finnes ferdigmalte. Rart om det ikke finnes egentlig. Prøv å søke på ikea sine nettsider.. eller jysk( om de har nettside da)
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Takk for svar. Jeg har søkt på alle mulige butikker, men finner ingen trappegrinder som er hvite og som kan settes opp mot veggen når man ikke bruker dem (blant annet IKEA). Får vel lete litt lenger.
nr2eprins Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg spurte ubben om han husker hvor vi kjpte våre. Han mener det var bygg & bo.. men, de var som sagt trehvite , og det er 4 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå