Gå til innhold

hvordan er formen deres?


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

jeg er no i uke 8... har begynt å føle litt kvalme til tider..men er bare litt innimellom. sist spydde jeg i to mnd eller noe sånt..men hver morgning... no får jeg ikke til å spy så når jeg blir kvalm så går jeg rundt å er kvalm en stund..

 

jeg er utrolig trøtt... sovner i 8 tiden om kvelden... ( er rart eg er våken no altså)... og fryser masse....

 

og oppblåst i magen..men det begynner å bli bedre..var verre forrige uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er i min 8.uke nå og jeg har ikke andre symptomer enn trøtthet og småkvalm når jeg ikke har spist på en stund...Ellers går det kjempefint her.Kanskje litt oppblåst i magen...

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca uke 6, oppblåst til den store gullmedalje, luftsmerter, blir fort uvel.... småkvalm hele tiden, heldigvis ikke så jeg spyr no da.. i dag og i går har puppene mine vært SUPERømme!!!!!!!!

 

så er ikke måte på her, hehe, men så lenge spira har det godt og utvikler seg så er det helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er i veke 11 ca. Har hatt litt vondt i magen tidligere, men nå så er det bare tretthet..... Sover og sover, får aldri nok. En annen ting er at jeg også spiser mye mer enn for bare noen uker siden..

Har heldigvis ikke vert noe kvalm eller uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...