Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har ei lita ei på 4,5 år fra før og er nå uke 9+1. hun vet ikke noe enda, men har mast fælt om å få seg søster eller bror i mange måneder, hehe, så jeg tror nok lykken blir stor når hun får vite at hun skal bli storesøster Tenker på det at svangerskapet komme nok ikke til å bli så "hemmelig" mer når hun får vite det, barn snakker jo mye om slikt og gleder seg, og vil helst at hele verden skal vite det om det er noe spesielt...
mai mammaen til to Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 jeg ville ventet lengst mulig.. sånn at hun slipper vente så lenge.. 9 mnd er lenge for en 4 åring å vente på en lille søster/bror.. når magen begynner å vokse litt frem kan du jo kanskje si det?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Du bestemmer selv når du vil fortelle, ingen kan "tvinge" deg!
nr2 i mai! Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg fortalte det til jenta mi på 3 år, da jeg var 11 uker på vei mista vi i MA, så det var en bitter eerfaring. Skal vente lengst mulig neste gang, det ble veldig vansklig å forklare hvor babyen var nå,og hun var faktisk ganske lei seg, og har reflrktert en del over dette! Men det er nå bare min erfaring. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå