Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1..2egg -1dårlig ett bra- ikke gravid

2.2egg -begge bra -ikke gravid

3-4egg-men bare et befruktet.. skuffet? glad! etter at jeg har fått tenkt meg om er jeg veldig glad.

Selv om jeg hadde håpet på flere sjanser, har gått på sterkeste hormon dosene som jeg kan ha men ikke noen stor egg økning av den grunn.

Tar akupuntur i tilleg. Skal sette inn det ene egget på mandag (SPENT)på Volvat. Er veldig fornøyd med Volvat.

Noen som har noen erfaring med hatching? Volvat sier at det er ikke pga juridiske regler at det ikke gjøres her hjemme, men at det ikke er bevist at det faktis virker.

Har Danmark i tankene men føler meg og så veldig trygg på Volvat så hvet ikke helt hva vi skal gjøre?

Med vennlig hilsen

Golliat som håper dette skal feste seg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10384872-3-fors%C3%B8k-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg hører også til på volvat og er også veldig fornøyd. Er nå nygravert etter tredje forsøk!! Har som deg også hatt få befruktninger ( 2 på første, 2 på andre, 5 på siste(ICSI). Treg deling på siste forsøk, satte inn etter 4 dager og da var delingen slik den skulle vært dagen før. Så legen ga meg ikke så positive forhåpninger....Men jammen har egget (eggene??) fått fart på seg.

Ønsker deg masse lykke til i morgen, håper du også vil lykkes på det tredje forsøket!

Hei Lita78

Så godt og høre om flere. Og som tilhører volvat.

Er du blitt gravid siste gang nå da?

ICSI- vi har ikke bestillt det vi, man må vel si fra om man ønsker det eller? bare gjør de det,,, angrer jo veldig nå at vi ikke har bedt om det siden eggene ikke akkurat plopper ut her..

Hm hm

Spennende er det,, gleder meg til i morgen. Jeg har hallmann og hun er så god flink og grei,,,

klem golliat

Hei der Goliat.

Først vil jeg si lykke til.

Jeg har selv hatt 6 forsøk og har gjort litt forskjellige ting hver gang. Har hatt mange egg, men har hatt problemer med at de ikke vil feste seg. På det 6. forsøket så satte de inn 1 fryst egg etter at jeg hadde fått ekstra stimulering med et hormon som heter Progynova. Dette hormonet stimulerer slimhinnen i livmoren slik at egget skal feste seg bedre. Det var første gangen vi prøvde dette og resultatet er bare 36 dager unna. vi har termin 23 okt.

Ellers vil jeg anbefale alle Klinikk Hausken i Haugesund ( privatklinikk åpnet i apr 2006) Fantastiske leger som gjorde alt så mye lettere for oss i en veldig vanskelig tid.

Lykke til

HEi

Skulle vært ruger idag!!!!

Føler at alt ble mørkt i dag, kom til klinnikken for innsett men der hadde det ikke skjedd noe mer med det befruktde egget.

Dette var værre en å teste negativt 14 dager etter innsett.

Hvet ikke mine arme råd- vil gjerne prøve flere ganger, men legene sier det ser vanskelig ut. Og får meg blir det at vi aldri skal få det til. Mens samboer tenker at vi får det til til slutt.

Hjelp.. er det noen som kan hjelpe meg,, det rakner helt her,,

GOLLIAT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...