Gå til innhold

April: Må bare inn å avsløre en liten hemmelighet......

Anbefalte innlegg

Hihi! Dere ser det nok på nicket vil jeg tro.. hehe! Da er det vel bare å krysse fingre å tær for at den lille spiren holder seg der den skal være.. :)

Testet først med billigtester, og fikk to med svaaake streker, så kjøpte jeg Quick respond og testet med dagurin, og der lyser det to streker gitt! Menstermin er 24. mai, så det er leeeenge igjen enda!

Måtte bare dele med noen siden det er hemmelig for familien enda (finner raskt ut om noen sniker på meg her inne, hvis noen finner det ut) hehe!

Fortsetter under...

GRATULERER!! ;) Ja, nå vil nok tiden stoppe opp hos dere i ni mnd, før noen plutselig trykker på ff (fast forward) knappen i mai en gang.. :) Lykke til med svangerskapet da! Skal krysse fingre for dere!

Gratulerer så mye med spiren. En spennende tid i vente.

Det går nå fort i grunn, plutselig er mai måned her og du er kanskje ikke så forberedet som du kunne tenke deg å være... hehe

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjonene! :) Og sender selvfølgelig alt babystøvet videre til de som måtte ønske det! ;)

Merker allerede at det blir hormonene som blir de verste i dette svangerskapet også, allerede bekymerer jeg meg for mye, drømmene mine blir slitsomme og jeg er helt utslitt på kveldene.. og den dårlige samvittigheten...nei uff, håper det går litt over etterhvert...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...