Gå til innhold

April: Vitalemål på aprilbarna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvor stor Simen har blitt..har ikke målt han siden vi var på 2års kontroll,og ikke har vi vekt hjemme,men skal ta målebandet å måle han,men sist på 2års kontrollen var han ca 12,5kg, og 89cm,om jeg ikke tar helt feil (i mai) men har strekt seg mye etter det, bruker 25 i sko :)

Skal på astmakontroll på torsdag,regner med de veier og måer han da:)

ojoj så store barn!

Husker ikke nøyaktig mål fra 2 års kontrollen, som var i august, men mener han veide ca 11 kg og var 84 cm lang. Han bruker 22 i sko og 86 passer best i klær, selvom vi har begynt å bruke noe i 92, men buksene faller jo av han! og må brettes opp en halvmeter.

Vinterskoene fra i fjor passer enda, de var nok litt store i fjor.. Det er jo økonomisk om ikke annet ;-)

Ja det er skikkelig store aprilbarn. hehe... Men så er alle ene og spesielle. Ingne som er like. hehe.

LillePia er rundt 87 cm, lagt på seg 0,5 kg siden juni - helt utrolig syns eg. Så nå er hu 11,5 kg. Syns hun begynner å bli stor eg... hehe.

Klær... ja... jo 86 går enda fint. I allefall nå som bleia er borte. Litt i 92, men det henger ikke oppe - belte er en fin ting.

Samme som deg her vb-76... vintersko passer fra i fjor. Kjempe økonomisk. Sparte me 600kr der. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...