Gå til innhold

Pergo spørsmål fra en nybegynner...

Anbefalte innlegg

Ser på kalenderen min at jeg skal begynnepå pergo den dagen jeg drar på en ukes ferie til england, hvor vi skal besøke mange folk og stresse litt rundt. Hvordan er det med bivirkninger og sånn? Lurer på om det er best jeg venter en syklus? Vil dette ødelegge turen? Og kan man drikke alkohol på pergo? Denne turen er veldig viktig for min mann og han fortjener at vi har en fin tur sammen... vil ikke være en humørsyk kruttønne...

Fortsetter under...

Tusen takk for svar dere, nå ble jeg beroliget :-) Jeg vil jo så klart begynne med pergo så fort som mulig, så tror nok jeg tar de i england. Har jo ikke tenkt å gå på fylla ien uke heller da :-) Men noe vin skal jo nytes!

Annonse

Jeg fikk masse bivirkninger av pergo, men det tok vel en 10-12 dager før jeg begynte å få bivirkningene. Så derfor hadde jeg uansett tatt de med til england og begynt på de som planlagt. Det er jo uansett åg i noe fasitsvar på om du kommer til å reagere eller ikke, men krysser fingrene for at du slipper så mange bivirknnger som jeg hadde (hetetokter, kvalme, ømme pupper, hodepine og hormonell - samme symtomer som gravid faktisk). Håper dette er løsningen for dere også slik som det var med oss:=)

Kos deg masse på tur og masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...