Gå til innhold

Da har vi meldt oss inn i Vektklubb.no


kroi

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg inn i går, og gubben har akkurat meldt seg inn nå. Så i løpet av året skal vi bli ugjenkjennelige :) Vi har funnet ut at vi begge trenger det sårt, og det er UMULIG å klare helt alene. Så nå legger vi om kosthold og livsstil, til glede og nytte for både oss sjøl og litjtuppa. Jeg gleder meg til dagen jeg går inn i buksene fra før svangerskapet. Jeg vil jeg vil jeg vil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på! Håper det går bra med dere, og at vi leser historien deres inne på vektklubb når dere er ugjennkjennelige! :-)

Heldig du som får med deg mannen på det og, min vil ikke han. Men men han har gått ned litt etter jeg meldte meg inn der da, for jeg lager maten og mengdene, så da blir han automatisk litt med på det......he,he....

 

Lykke til!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er sjette dagen i mitt nye liv. Så langt er erfaringen at jeg får i meg bare halvparten av de kcal vektklubben mener jeg skal spise - så jeg tror dette går rette veien. Jeg har erfart at jeg klarer meg mer enn godt nok på mye mindre mat, at det faktisk gjør meg mindre sulten i lengden. Pr i dag spiser jeg ca 4-6 skiver brød/knekkebrød med ok pålegg, en liten porsjon middag og litt frukt og rå grønnsaker daglig. Jeg merker faktisk at jeg har mer energi nå enn jeg har hatt før, det har nok med at jeg spiser mer riktig sammensatte måltider nå. Dette er moro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Er medlem av vektklubb.no jeg også. Skal spise 1400 kilokalorier om dagen og det har jeg gjort lenge. I tillegg har jeg trent 3-4 ganger i uken med løping. Allikevel har jeg gått opp opp og opp. Nå har jeg på kort tid lagt på meg over 5 kg (3,2 kg som medlem av vektklubb.no)

Så lite motiverende å spise sunt og trene når det ikke hjelper. Det er heller ikke motiverende å se vektkurven på nettstedet.

Skal gjøre et siste forsøk denne uken.....

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi spist godt og riktig etter planen i tre uker, og vi er kjempefornøyde med opplegget. Det fungerer veldig bra for oss begge, og vi har så langt ikke vært sultne eller lei en eneste dag. Vektklubb er jo spekka med gode tips og oppskrifter. Dette er moro!

 

Til sammen har vi nok gått ned ca 6 kg så langt. Og dette er bare begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres rart ut. Måler du deg - cm mener jeg. For du vet - muskler veier også mye, men de tar mye mindre plass. Så du kan opprettholde vekta, men bli mindre i omfang...

Lykke til videre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdatering. Siden oppstart 14/9 har vi gått ned henholdsvis 4.5 og 5.3 kg. :) Passe fart, med stor tro på at vi ikke spiser kiloene på oss igjen etterpå. På vektklubb lærer vi vanvittig mye om hvordan vi unngår akkurat det. Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du spiser lite mat.. 1400kcal var ikke mye..

jeg skal ha 1600de dagene jeg ikke trener og de dagene jeg trener skal jeg ha 1750kcal..

har gått ned 5kg på 7uker..

og inn 22 ,5cm. veier nå 67...

og har alltid vært aktiv og trent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mindre du spiser jo større er sjangsen for at kroppen går i "lavforbrenningsmodus" så med en gang du spiser VANLIG så går du opp igjen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg (HI) som har lagt inn info om matmengde og kalorier da, jeg ligger vel på rundt 1700 daglig så langt i snitt, og det funker kjempebra for meg. Over fem kilo ned på første måned er jeg fornøyd med. Det viktigste for oss nå i første fase er å se hva vi kan spise og likevel gå ned i vekt, lære fra bunnen av hva og hvor mye som gjelder. Vi skal bruke året på å komme inn i det, slik at det blir den nye normalen, i stedet for store porsjoner, mye pålegg på skiva og kaker til kaffen... Livsstilsendring, ikke slankekur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Amming!

Det er jo ikke sunt å slanke seg når du ammer.

Slanker du deg "kraftig" er det en del giftstoffer som går over i melka...

Men, når det er sagt ammer jeg, og meldte meg inn i VK...

Med fokus på å spise sunt så tror jeg det går bra =)

Men, ikke overdriv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OPPDATERING:

 

Jeg: -7 kg.

Gubben: - 5,3 kg.

 

Oppstart 14/15. september.

 

Metode: Fire måltider daglig. Planlagte innkjøp to ganger i uka. Mindre porsjoner spekket med sunn mat, mer grønnsaker og salat. Mer trim, men ingen overdrivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdatering:

 

I morgen skal jeg legge inn at første delmål er nådd. Ni kilo i minus siden 15. september. Og da er det utelukkende kostholdet jeg har gjort noe med. Frokosten er omtrent som før, men uten så mye juice/melk. Lunsj og middag er kraftig redusert, og snokling på kvelden er nå kun ulike typer frukt. Kake til kaffen er historie.

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...