Tellefanten Skrevet 15. september 2007 #1 Del Skrevet 15. september 2007 Hei igjen. Har du bestemt deg om det blir flere? Holder på med søsken forsøk selv og skal sette inn fryse egg ca uke 42. Litt kjekt med noen som også har holdt på lenge. Lykke til videre med tullene og kanskje en liten bror??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10383910-hei-amidala-mamma-til-3-tuller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
amidala, en til? <3 Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 Hei igjen!! Koselig å "se" deg her inne igjen!! Litt artig at vi er flere som er EVIGE prøvere!! Men hva var det som skjedde sist m deg.. Fikk det ikke helt m meg:-( Hvor skal dere sette inn? Og åssen har du gått fram? Vi kommer nok til å prøve de fryseegga.. Hadde vært ille deilig og blitt ferdig m mange små på en gang.. Og ikke om så mange år.. He he.. Det er nå vi har lyst, så da er det vel bare å hoppe på.. he he Men på Riksen, vet du, el noen, hvor lang ventetid det er på fryse-forsøk?? Må vi i laaang ventekø? Da er det kanskje best å ringe, så ikke alle 5 åra går, inna vi er inne.. he he.. VI snakkes! Må ned å se på Top model. he he.. Litt tv-slave etter alle barn er lagt se.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10383910-hei-amidala-mamma-til-3-tuller/#findComment-10403247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellefanten Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2007 Hi Deilig med litt sløving foran tv etter endt dag. Jeg ble gravid med tvillinger i feb-04. Fikk vannavgang på ene tvillingen i uke 16. Ble liggende på sykehus fra uke 21, selfølgelig uten nett. Guttene ble født i uke 30. Vannet bygget seg ikke opp over disse ukene så tvilling 1 hadde små og lite utviklede lunger. Vi håpet på det beste men han døde, nesten 6mnd gammel. Han fikk aldri komme hjem og vi omtrent bodde på sykehuset disse månedene. Vi har heldigvis en kjempe skjønn gutt igjen som nettopp fylte 3 år. Nå er vi igang med søskenforsøk. Hadde ICSI forrige måned og fikk 3 egg på frys. Skal sette inn ca uke 42. Hører til St. Olav. Vi fikk beskjed om at det var 6-8 mnd ventetid. Vi ventet i 6mnd. Vi måttesøke om nye forsøk fordi vi hadde ingen på frys. Du kan sikkert bare ringe klinikken å spørre når de har noe ledig. Du må nok bare hoppe i det, det gjorde jeg. Har vært litt hardt, siden jeg fikk negativ test. Hadde liksom helt glemt hvor skuffa en egentlig blir. Men er veldig positiv til fryseforsøk. Tvillingen var også frys. Snakkes Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10383910-hei-amidala-mamma-til-3-tuller/#findComment-10403545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amidala, en til? <3 Skrevet 17. september 2007 #4 Del Skrevet 17. september 2007 Åh.. så ille å høre om!! Men også ille godt at det har gått bra m den andre gutten!!! Kan ikke klare å sette meg inn i det å miste et barn!! Får helt gåsehud av det!!! Krysser alle fingre får at fys-forsøk vil gå bra nå!!! Ringer nok riksen en av dagene denne uka...litt panikk for at det skal bli to igjen.. Siden vi sattinn to og fikk ei, og satt i ett og fikk to.. om du skjønner .., he he.. Men for all del, kommer det to, er vi klare for det også! Var forresten på sykehuset nå i ettermiddag. søskenbarnet mitt og kona, fikk tvillinger, gutt/jente, en en uke siden... 9 uker for tidlig... Men alt ser ut til å gå bra!!! Blir så ille takkneml for at alt har gått så bra m oss! De hadde også vært og fått hjelp, men alikevel.. Gikk jo selv til uke 38+2.. Nei, må gi meg.. Skal jobbe i morgen fra 8-16, og ha symøte her hjemme kl 19.. Får vel gjøre meg ferdig m det meste... I morgen blir det bare litt matlaging, og få gjort i stand barn til sengs.. he he Vi snakkes!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10383910-hei-amidala-mamma-til-3-tuller/#findComment-10404646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå