snuppa72 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei. Er det noen der ute som har lyst til å møtes og bli kjent?. Jeg fikk en datter i august og det hadde vært koselig å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Det er jo ingen vits i å sitte alene hjemme på dagene hvis man kan treffe andre i samme situasjon. Jeg bor i Akershus, nærmere bestemt Nannestad, men har bil så det er ikke vanskelig å komme seg rundt.
coscos Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hei snuppa72, Gratulerer med datteren! Jeg fikk en liten gutt (som nå er blitt veldig stor) i april, så er bare innom her for å sjekke hvordan det går med "gamle kjente". Tenkte jeg skulle tipse deg om siden dinbaby.com, som er en videreføring av BIM, og mange som har fått sine små flytter over til den siden. Forumet Modne foreldre er tilsvarende Gravid moden alder med mange hyggelige damer. I tillegg så finnes det en link med DiB-treff, hvor du kan komme i kontakt med andre som bor på samme sted som seg. Selv bor jeg på Oppegård, og har hatt treff med koselige damer jeg har møtt gjennom BIM både i Oslo og i Follo. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå