Gå til innhold

Synes samboern min fortjener litt skryt:)

Anbefalte innlegg

Når det gjelder innkjøp av barneutstyr har jeg fått styre som jeg selv vil, og funnet de mest praktiske løsningene for oss. Sjekket ut på nett nøye hvilken bilstol og barnevogn som ville være bra for oss. Men hele tiden holdt han oppdatert og delt erfaringene. Da jeg viste han Simo kombivogna som jeg ville ha da vi var i butikken, var det ingen tvil fra hanns side heller, dette var vognen for oss:) Så så lenge han fikk bestemme fargen så var alt greit:) Like så greit for meg det for jeg klarte ikke å velge hehe.

Synes jeg er så heldig som har en sambo som stoler på mine avgjørelser og lar meg få kose meg med innkjøpa å styre som jeg vil. Jeg liker å ordne slikt, mens han vil helst slippe hehe, så han ser vel det kansje som en frihet, å så synes han jeg er litt søt når jeg styrer og ordner. Han flirer litt av meg å sier jeg er litt tidlig ut med ting, men men hehe. Ville bare dele det med dere:)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så koselig! Denne vil jeg gjerne henge med på!! Min samboer er også helt fantastisk søt!! han vet ar jeg liker dille og stelle med alt dette her og han støtter opp, og hjalp bestemme meg når det gjalt vogn! landet på en Jane Slalom Pro. Deilig at de er så engasjert! Han kom hjem med den første lille kjolen og for han riktig supporter utstyr :)) Som han sier, han må passe på jentene sine! Ha en riktig god helg og kos deg med sambo og magen i høstværet!

Anni fra Slependen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...