Gå til innhold

Andre med termin rundt 17.mai 2008 ???


Sørlendingen

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Jeg lusker meg stille og rolig inn her jeg... :-) Ville bare si hei til dere, også fortelle dere at JEG ER GRAVID... hehe, føles merkelig å skrive det. Tok test i går, etter en ukes mistanke. (Testet ikke positivt før 12 dager over ikm med førstemann, så derfor drøyde jeg testingen denne gangen...)

 

Er jo bare litt over 5 uker på vei, så derfor kan jeg ikke dele den hærlige nyheten med andre enn dere enda....

 

Har forresten en gutt på 17 mnd.

 

Lykkelige klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Ja jeg har termin 20. mai 2008.

 

Fant det ut for et par dager siden. Utrolig spennende. Er min første. Vi har akkurat giftet oss og vært på bryllupsreise, så dette kom som bestilt. Slutta på pille for en måned siden, så skal si det klaffa fort.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sørlendingen!

Jeg tror jeg har termin mellom 17 og 20 mai kanskje,,,,ganske ferskt enda!! koselig å bli kjent med folk som er i samme situasjon, hvertfall når alt er hemmelig og alt man egentlig ønsker er å rope ut til hele verden "JEG ER GRAVID"

 

Lykke til videre så håper jeg at vi snakkes igjen!!

 

Har forresten en jente på 5år og en gutt på 10 mnd ifra før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Har termin 23. mai 2008... tror jeg.

Har tenkt å ta en tidlig-ul for å få vite helt sikkert hvor langt vi er på vei :)

 

Har en gutt på 20 mnd fra før og vi gleder oss masse.

Litt uvirkelig egentlig, he he he

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg har termin 24.05.08, og har akkurat funnet det ut. Det er mitt tredje barn (har en på 10 og en på snart 5 fra før), mens det er samboeren min sitt første barn. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

Gratulerer så masse!! Har termin den 18 mai.. Venter nr tre.. Har to jenter fra før på tre og fem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg har termin 14.mai.

Er nå 5+6 på vei, tror jeg. Fant ut at jeg var gravid for nesten to uker siden, og det føles ut som at je har vært gravid en evighet allerede!! Hehe...

Har en nydelig datter på 22 måneder fra før :)

Mannen min og jeg gleder oss veldig til å få en baby til i huset, og vi har jo så lyst til å fortelle nyheten til alle rundt oss NÅ!! Derfor syns jeg tida går litt sakte...... Men det bedrer seg forhåpentligvis etterhvert ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 16 mai. nr 2. Har ei på snart 2,5 år fra før.

Gleder meg veldig, har visst det siden 4 dager før IKM.

testet tidlig, gjorde det første gangen også.

Er uvirkelig enda

Men vi har fortalt det til mange allerede. mannen klarte ikke å holde seg, han ble så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Jeg har termin den 19. mai, og i går så skifta det på min side, da sto det plutselig at jeg er i min sjette uke altså 5+1 i dag da.... ha ha ha det er lite, men her er jeg, og jeg gleder meg til jeg klarer å nyte det helt. deter mitt tredje barn, og jeg vet slett ikke om jeg er helt klar, men.... det går sikkert fint :-)

 

 

Koselig at vi er så mange med fersk fisk i magen

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer alle sammen! Har termin 23/24.mai sånn ca : ) Fant det du på torsdag som var, så er ganske ferskt på alle måter. Det er vår andre, har eit jente på snart 2 år fra før. Planlagt denne gangen, og jammen klaffa den med ein gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen :-)

 

Så utrolig koselig at det var så mange som hadde svart !!! Vi kommer nok til å følge hverandre i månedene fremover. Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men slenger innom av og til. Merker jeg er mye roligere nå enn jeg var med førstemann....

 

Husker ikke hvem av dere som også hadde siste mens første dag 7. august, men det hadde jeg også.....

 

"Problemet" mitt er at jeg allerede har en nokså synlig kul på magen.. skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig i mange uker til.... Pleier å ha nokså flat mage, men fikk mage tidlig med førstemann også. Da vi fortalte nyheten i uke 11, sa bla min søster at hun hadde sett det på magen min i over en uke.... Så det blir litt av en utfordring fremover å skjule kulen ja.....

 

Blir spennende å følge dere jenter :-) Det kan som sagt gå noen dager mellom hver gang jeg er her inne, men jeg skal kikke etter dere når jeg logger meg på :-)

 

Hilsen hovedinnlegger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vil bare rope ut til alle at jeg endelig er gravid for aller første gang, ønsker så utrolig å fortelle venner, familie og kollegaer om den fantastiske nyheten og hvorLYYYYYYYYKKELIG OG GLAD JEG ER!!!!! :o) Er jo ikke så mange andre enn meg om min kjære samboer som vet at jeg har et lite nurk som vokser inne i meg, og som skal se dagens lys rundt 20 mai..iiik!!! Det er jo litt tidlig å fortelle det enda, men jeg er så glad! Dette er helt uvirkelig..!!- Og jeg gleder meg til å dele tanker og gleder ( og forhåpentligvis ikke så mange bekymringer ) med dere i denne herlige tiden som kommer ....

 

Mange gode hilsner fra mai-mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...