Gå til innhold

i dag starta jeg med reductil,men dere andre som bruker de...


GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Kjente virkningen av reductil allerde dagen etter at jeg begynte. Har mindre matlyst og ikke så lyst på søtt som før. Hadde en del svettetokter og litt vansklig med å få sovet i begynnelsen,men det har heldigvis gått over nå.

Har også fått mer energi etter at jeg begynte på de,men veit ikke om det på grunn av reductilen eller om det er fordi jeg har vært mye flinker til å komme meg ut på tur.

Har gått på de i 5 uker og tatt av meg 7 kilo på de ukene så jeg er veldig godt fornøyd. :)

Hører det er mange som må over på 15mg. ganske fort,men jeg synest at 10mg hjelper godt på meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn!!

Det er bra at de virker på deg også.

Som sagt hadde jeg også en del svettetokter i begynnelsen,men det har gått over nå.

Det er deilig å ikke ha lyst på søtt, spiste alt for mye av det før.

Så blir jeg fortere mett nå når jeg spiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka virkning første dagen.

Var litt plaget med munntørrhet, men det medførte jo kun til at jeg drakk mer vann, og det er jo bra:)

Jeg gikk ned 10 kg på reductil, ganske raskt, men så plutselig stoppet det opp.

Har hørt fra flere at de 10 første kiloene raste av, men så snart de hadde nådd 10 kg grensa så stoppet det opp for dem og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor lang tid brukte du på 10kg?

når jeg har gått ned 10 kg får jeg en mageplastikkoperasjon.så da håper jeg de 10 kg blir borte på lår og hofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Veide meg igjenn i går, da hadde jeg gått på reuctil i 6 uker. Hadde gått ned 8 kilo siden jeg startet. Syns ikke effekten har avtatt enda, men jeg har jo ikke gått ned mer en 10 kilo enda. Håper å gjøre det da. :-)

 

Tror det var de to første ukene jeg var plaget med svettetokter, men er ikke helt sikker. Fort å glemme. :-)

 

Kan jeg være så frekk å spør om du får dekket mageplastikk?

Har en vennine av meg som var oss legen for å spørre om å få dekket, men hun fikk ikke. Måtte betale det selv. Legen hennes sa at en måtte ha store problemer,som at en fikk sår under hudfolder osv

Du trenger ikke å svare på det viss du ikke vil, bare litt nysgjerrig. :-)

Kunne også tenkt meg en slik oprasjon,men har ikke råd å betale den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ca 2 mnd på å gå ned 10 kg:)

Men nå er det noen mnd siden jeg slutta på reductil, og vekta har holdt seg helt stabil. Har ikke lagt på meg noe etter at jeg slutta, og da har jeg spist vanlig mat når jeg var sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen sporte om jeg hadde tenkt å betale sjøl...

sa at jeg hadde ikke nå særlig lyst til det.å han skjønte det.

vi har en veldig god dialog.

han har henvist meg til kirurgisk på et sykehus i nærheten,så jeg håper jeg får det dekt.gjør jeg det tar jeg kontakt med stokkanklinikken i tromsø,de har avtale med helsenord.setter meg på venteliste dær.

har snakka med de og etter vekt og høyde så tok de meg ikke før jeg hadde gått ned 10kg.det er jo egentlig ei fin gulrot...

så nå spiser jeg reductil,minimalt med søtsaker.lager meg heller en salat når de andre spiser snop på lørdagene.

mannen min er til god hjelp,støtter meg mye.

får jeg ikke dekt operasjon så tar jeg den uansett.sa jeg hadde problem med hengemage etter 3 fødsler og hvis du leser litt på sidene til fornebuklinikken så står det der at du har krav på en slik operasjon pga fødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...