Gå til innhold

Da jeg var gravid sist gang, fikk jegg svaak positiv graviditetstest QR, 3 dager før ikm!


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!! Neida..Er forskjellig fra gang til gang når det slår ut.. Med min første slo det ikkje ut før nesten en uke over tiden, mens no med nr tre slo det ut nesten en uke før.. Så er bare å håpe videre:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er det nok ikke! Var nok bare veldig heldig sist som fikk positiv så tidlig! Har du noen tegn da? Jeg tror jeg er gravid med nr 4, så det hadde jo vært morsomt om det var flere som har flere barn fra før som er gravide likt! Ikke planlagt for vår del, litt merkelig situasjon egentlig, ha planlagt de tre første, og nå kanskje plutselig være på vei med fjerdemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold motet oppe kjære deg. Jeg har testet veldig tidlig positivt de 4 siste gangene. Da jeg snakket med legen min om hvor tidlig alle testene slo ut sa han at det er individuelt fra kvinne til kvinne og ikke minst fra svangerskap til svangerskap også.

 

Om testene din skulle være negativ denne mnd er det å prøve igjen neste mnd. Uff jeg håper så inderlig du får spiren din tilbake :(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...