Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Vi trenger kake til navnefesten, og jeg kan ikke for livet mitt bake (tror ikke jeg kan stille med 123-kake her hehe). Noen som vet om en bra baker som kan noe annet enn marsipankake? Jeg kan ikke noe om bakere heller jeg :-/
Millapril Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 1-2-3 kake er veldig godt det skal jeg si deg! Hehe. De har jo kaker hos Matspecialen, der dere har bestilt maten. Men det var kanskje ikke noe fristende? Er det evnt noen i familien som kunne tenke seg å ta med en liten kake, så er det alltid hyggelig.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hei, Vi spurte venner og familie om å bake så det gjorde de. Vi slapp helt unna og det var deilig. Synes vi hadde nok å styre med. Baker Hansen har en del deilige kaker man kan bestille. Ellers er jeg veldig svak for Pascal sine kaker. De er jo skikkelig nydelig og friske.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Takk for gode råd jenter. Spesielt det med å få folk som kan bake til å ta seg av det. Ved hjelp av noen velvalgte hint så tilbød min søster og pappa's samboer seg å bake hver sin kake, med stor glede og iver faktisk. Jeg ble så glad og nå er saken i boks! Visste ikke at det var vanlig engang jeg, der ser du hva jeg kan om kake. Ingenting! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Så bra at du fikk tak i noen frivillige til å bake! Er jo såååå deilig når ting faller på plass og nå har du en mindre ting å bekymre deg for :-) Er stress nok å skulle arrrangere dåp/navnefest
Bellen^2 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Så bra du ordnet seg! Hos oss så bakte mamma og svigermor hver sin kake, jeg bakte en og så kjøpte vi kransekake. Da vi hadde en uoffisiell feiring for venner, tilbød to av venninnene mine seg, og jeg lagde en:) Deilig å slippe å stå med alt kakestyret på toppen av alt det andre som skal ordnes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå