Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei alle sammen! jeg er altså gravid igjen som dere fleste andre her, med litt skrekk blandet fryd, men planlagt...jeg gleder meg jo! Minsten er bare 10 mnd og nå er jeg 5 uker på vei igjen! Har en jente på 5 også så dette blir vår nummer tre sammen , min samboer har en ifra før også så nå blir vi plutselig 6 totalt ;o) Jeg er 29 år og bor på vestlandet og gleder meg til å kunne være ett år til hjemme fra jobb, med arbeid i 6 mnd i mellom da selvfølgelig, hvis formen er på topp da! Ønsker alle andre lykke til med graviditeten!
Mamma`n til tre Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 trykka visst anonym men det mente jeg ikke ;o)
HjerteMom Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 GRATULEEREER! Hyggelig med klaff right away:)
Mamma`n til tre Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Tusen takk skal du ha, litt morsomt å starte pån igjen også!! hvor langt er du på vei da?
HjerteMom Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Ja, jeg gleder meg også.. Jeg runder straks fem fullgåtte uker, så rimelig "nygravid" enda. Har foreløpig termin 22.mai, så blir spennende å se om noen uker hvilken termin jeg har etter UL. Men det må jeg smøre meg med tålmodighet helt frem mot jul for å få vite... Hva er din foreløpige termin da? Rundt omkring samme som meg kanskje?
nmcx Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Hei! Jeg gar ogsaa en gutt paa 10 maaneder og er 8 uker paa vei med nummer 2. Ble gravid paa forste forsok - trodde ikke det ville skje saa fort, men koselig da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå