Gå til innhold

Hvor nabge tester tok du før du var sikker på at du var gravid?


Maja☆

Anbefalte innlegg

Ser her at det er flere som var usikre på om dem var gravid selv om testen viste positivt. Akkurat som om man ikke trodde på testen, var redd for at den viste feil og at du ikke var gravid alikevel. Hvor mange tester tok du før du trodde det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en jeg... Den var blå, omtrent før jeg hadde tissa... Så var ikke noe tvil der! Og det er SVÆRT sjelden at dem viser ett falskt positivt resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet kjempe positivt på cb tester 2 ganger - er av og til fortsatt litt i tvil ... nesten så jeg vurderer å kjøpe meg en test til ... har ikke legetime før slutten av septmeber ... men så har jo ikke mensen kommet enda heller så er vel gravid da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta to en dag, og ennå en ekstra test før jeg skulle til legen dagen etter. Klarte liksom ikke tro det var sant, så måtte bestille rask UL bare for å få det bekreftet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test og den var klinkende klar! Tok likegodt et bilde av testen, slik at jeg kunne se på det hvis jeg ble i tvil om jeg hadde sett riktig. Hehe, man blir jo litt skrullete ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre tester siden torsdag etetrmiddag, var svak strek alle gangene, så var litt usikker....

 

Men tre svake streker tar jeg som ett sikkert tegn :¤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som Linnbjørg!

En test en ukes tid etter at mensen skulle kommet, og bildet jeg tok dokumenterer det i all fremtid. Skrullete er vel bare fornavnet på oss alle her inne...

Forøvrig er symptomene klare nok til at jeg føler meg trygg på at jeg fortsatt er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg tok 3 tester før jeg trodde jeg virkelig var gravid. trudde aldri d ville gå så fort.. Var overlykkelig etter den andre testen, men måtte bare ta en til.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

 

Var litt mer usikker, så jeg tok fem vanlige CB, som alle hadde en tynn skyggestrek. Så tok jeg to CB digital, som rask slo over ut på positiv, så nå begynner jeg å tro på det... Burde kanskje det, etter SYV tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok to cb tester, og faktisk to hos legen. men den første hos kegen viste negativ, pga at den de bruker der jeg går, må man ha gått 6 dager over ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde gått over mensen i 2 dager, så tok jeg en cbtest. Det kom en svak strek, men jeg tolket den som positiv jeg. Det står alle steder at en strek er en strek.. Samboeren min spurte om jeg ikke skulle ta en til, men når jeg sa prisen så syntes han vi skulle stole på den første.. Kan ikke bruke opp hundrevis på tester vel? merker det godt på kroppen min allerede, så jeg er ikke i tvil :) Det er forresten en uke siden i dag, og nå er jeg ikke i tvil lenger, og vi gleeeder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...