Gå til innhold

Er du fra Bergen?

Rebekka og tre vidundere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært så mye inne på siden, ettersom vi har nettopp flyttet og da vært uten internett. Jeg lurer på hvor mange det er fra Bergen som har termin i januar. Kan jeg få noen tilbakemeldinger på det?

Det hadde også vært fint om dere skrev om dere venter nr en, to, tre osv.

Hilsen en fra Bergen som venter nr 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) eg e fra Bergen.. venter første i januar:-)

Skrevet

Heisann!

Jeg bor i Bergen, er 24 år og venter nr 1 rundt 20.januar.

Kan tipse deg om at vi møtes ca en gang i mnd en gjeng med gravide bergensere med termin i november, desember og januar. Neste gang er på Fridays, mandag 8.oktober kl 18 (jeg tror det var da...)

Se inne på BIM-treff på den oransje menyen til venstre her, så finner du oss:) Velkommen skal du være!

Skrevet

Hei Rebekka!

Jeg bor i Bergen og venter nummer tre også. :-) Har termin 26.01.

Jeg skal også på treffet på Fridays 8.10. Hadde vært kjekt å treffe deg!

Skrevet

Takk for info. Skal prøve å komme på treffet den 8. okt. Hadde jo vært kjekt å treffe flere i samme situasjon :-)

Skrevet

Heisann:) jeg er også fra Bergen (og bor i Bergen). vi venter vår første 17.januar

Skrevet

Hei Rebekka! Jeg er en jente på 25/26 som venter min 3...mine gutter er 8 og 6 år...Hvor mangen år er dine barn??

Skrevet

Heisann,

Jeg er også fra Bergen, 35 år, venter jente nr. 2 den 28.januar. Vår første, Mona, er 14 mnd. allerede.

Prøver å komme på treffet 8.okt.

;o)

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Bergen, er 27 år og venter vårt første barn 24. januar

Hilsen fra Amalie

Skrevet

Hei jenter

Jeg er og fra Bergen og venter nr 2. hadde vært kjekt å vært med på treff men min lillle prinsesse har bursdag 8 okt. får være med en annen gang.

Ha en fin helg:)

Skrevet

Heisann! Jeg er en jente på 17 som har termin 19. januar:) kommer fra Bergen jah:D

Skrevet

Gutten er 10 1/2 og jenten 7 1/2.

Skrevet

hei jeg er en jente på 29 som venter min første gutt, har ikke vert på disse treffene før, men den 8 okt lurer jeg på om ikke jeg tar en tur.

ps jeg er ikke vassekte bergenser da, men har bodd her i snart 7 år og er foresten student.

Skrevet

Yes, 26 år, e fra Bergen, venter en liten prinsesse 24 januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...