Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 venter på spira, men i mellomtiden koser vi oss med navn.. har funnet en del vi liker for tiden.. er spent på deres meninger om navnene, for moro skyld Leah Eline, eller bare ett av de (nr. 1) Emilie Nora Sofie Pia Alexandra Liam (nr. 1) Aleksander Noah Lucas Alec hilsen meg =)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 likte pia men leah eline var også fint. liker gutte navnene men ville ikke valgt de de er sååå vanlige nå men skulle jeg valgt ett ville det bli liam...
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Eline og Sofie er finest. Liker også Pia. Alexandra er for pompøst, Emilie er oppbrukt men fint, Nora klarer jeg ikke å like. Leah er egentlig fint, men oppbrukt, står finest alene. Liker bare Lukas (med K) av guttenavnene.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Leah er utelukket,altfor mange som heter det.. Eline er fint.. Nora er for mange som heter Sofie er kjedelig Pia er for meg et heste/hunde navn Alexandra er forferdelig...russisk sirkusprinsesse Liam er kjempe flott Alexander er fint Noah er det for mange som heter.. Lucas er hesten til Emil.. Alec er grusomt...på norsk
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Nora Leah Pia Noah Liam Lucas
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 takk for alle svar og meninger :-) enig i at noen er oppbrukt, og det er leit.. men Liam er jo ikke så mye utbredt enda, så vi holder en knapp på den.. når det gjelder jentene er jeg mest for Eline, men vi har snakket om leah i ett og et halvt år nå, og kjæresten klarer ikke helt å gi det opp, hehe.. vi får se hva som skjer når vi får en spire og får vite kjønn takk =)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 hehehe.. russisk sirkusprinsesse, den var fin! men fint du likte best de jeg liker best da Pia het faktisk hunden jeg hadde når jeg var liten, hehe.. synes det er veldig søtt navn til et menneske og da, men vi velger nok et annet! men takk likevel
StorkeMammaen Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Eline er nydelig, Pia er også søtt. Hva med Pia Eline??? Lucas og Noah er søte navn.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men Pia Eline var veldig søtt ) men sambo klarer ikke helt å gi slipp på Leah Eline, hehe.. så jeg får prøve å finne et enda bedre alternativ.. men takk for tips
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 hva med Leah Nora? nesten Leonora...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Vi har dessverre ikke samme navnesmak i det hele tatt når det gjelder guttenavn. Disse navnene blir for poppis navn for min del. Jentenavn så liker jeg Pia.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Uff. Siden du spør, og bare derfor, må jeg si at jeg ikke likte noen av dise navnene. Likevel er vel Leah det værste, men så jeg antimonarkist da. Blir ikke lett når mannen og jeg skal velge navn heller, nei.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 alle kan jo ikke ha samme smak, og heldigvis for det! når det gjelder Leah, så er jeg nettopp usikker av den grunn du nevner (da jeg regner med du sikter til Leah Isadora siden du er antimonarkist, er det nettopp en av grunnene til at jeg er usikker, leit at folk tenker på hun med en gang, for synes det er fint navn.. ) men vi har god til tid til å tenke oss om da...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 ikke så verst det men mer sikker på Eline enn Leah.. jeg kunne tenkt meg bare Eline, mens sambo vil ha Leah Eline.. dersom Nora, liker jeg det best alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå