Gå til innhold

Hvordan oppleves en "tidlig" spontanabort/for sen menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg opplevde det i mars 2006...det var dette som var min 2. SA. Når man går så lenge over tiden og vet at man hadde el der man skulle så er man gravid... på et vis iallefall. Jeg fikk negative tester helt til 5 dager over ikm, da fikk jeg en svak positiv endelig, testa igjen, fikk også svak positiv...men neste dag da jeg testa enda en gang vare den negativ, og dagen etter det begynte jeg å blø. Var veldig hormonell, hadde ryggsmerter... det føltes rett og slett galt ut i kroppen...

Jeg hadde trolig en tidlig SA denne uka. Jeg fikk svake positive tester i dagene etter IKM. Litt usikker på IKM, men hadde negativ test det jeg antar var 3 dager før, hadde også spotting 3-4 dager før. 4-5 dager etter IKM begynte jeg blø. Dette kjentes annerledes ut en vanlig mensen, hadde ikke like vondt, og trengte ikke smertestillende som jeg MÅ når jeg får mensen. Blødde også på en anna måte.

Så det var sånn jeg opplevde det, ikke spesielt gøy, men jeg hadde ingen forhåpninger pga de svake testene.

Min siste SA kom veldig tidlig. jeg testet positiv på IKM dagen, nesten en uke etterpå begynnte jeg å blø. Denne bløsningen var lengre og det var mye mer enn vanlig, hadde ogsp mye vondere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...