Tane Skrevet 30. september 2007 #26 Skrevet 30. september 2007 Satte inn den 20. så jeg er på rugedag 10... - har lyst å ta en test i morgen mandag da... smil... Eller jeg har is i magen for blodprøven på tirsdag... Vet ikke hva det er, men føler mensen er på vei... - men det har jeg sagt og følt noen dager da... Fint å lese om dere andre fra uke 38, tenker på dere!
MK73 Skrevet 1. oktober 2007 #27 Skrevet 1. oktober 2007 Er på rugedag 12, 2 uker siden uttak idag. Trodde først at den kanskje satt denne gangen, men så har jeg tvilt mer de siste dagene - ikke så øm i brystene lenger... og idag begynte det å komme litt blod.. Har ikke gitt helt opp håpet enda, men det ser dårlig ut. Håper det ser bedre ut for dere andre - og gratulerer til dere som har testet positivt :-)
Tane Skrevet 1. oktober 2007 #28 Skrevet 1. oktober 2007 MK73 - det var ikke noe gøyt å lese, håper det likevel går bra, tvi, tvi... - skal krysse fingrene for deg. Jeg tok en CB-test i dag, men den viste ikke gravid. - i morgen tirsdag er det blodprøve, så vi får se. Men får ikke svaret før om tre dager, dessverre... Skal på reise i 8 dager, så jeg oppdaterer når jeg er tilbake. Til dere andre - lykke til...
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 2. oktober 2007 #29 Skrevet 2. oktober 2007 teste positiv på ruge dag 12:)
MK73 Skrevet 3. oktober 2007 #30 Skrevet 3. oktober 2007 Ja - da er mensen kommet for fullt. Jeg har også testet negativt, både på dag 12 og 14 - så nå må jeg akseptere at det ikke gikk denne gangen heller. Kjenner at dette blir vanskeligere... Må sørge litt i noen dager - før jeg skal begynne å se fremover igjen, mot mitt første fryseforsøk. Håper det blir mange av dere andre som lykkes!
*ox* Skrevet 4. oktober 2007 #31 Skrevet 4. oktober 2007 Hei, ny ruger her. Innsett i uke 38 og jammen er jeg blitt gravid! Har mistet tidlig i svangerskapet en gang tidligere, så jeg tar det hele med stor ro; det er jo fortsatt så utrolig mye som skal klaffe for at dette skal gå bra. Men er endelig ett skritt nærmere etter flere år med prøving uten å bli gravid! Krysser fingrene for dere alle!!
orkidee* Skrevet 4. oktober 2007 #32 Skrevet 4. oktober 2007 huff det var ingen god nyhet :-( Men husk at det er mange her som har blitt gravide med frys nå. Lykke til
orkidee* Skrevet 4. oktober 2007 #33 Skrevet 4. oktober 2007 Hei *ox* Gratulerer så mye! krysser fingrene for at du får en baby til sommeren.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #34 Skrevet 4. oktober 2007 Det var triste nyheter fra deg :-( Men som de sier under her - det er ikke "kjørt" ennå. Positivt at du har noe på frys. Skal se dette kan gå veien likevel. TVI-TVI ved fryseforsøket !! Blir ikke så lenge til det, da ? Stå-på-klem fra meg
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #35 Skrevet 7. oktober 2007 hei lenge siden jeg har vert innpå nå, litt tull med dataen. forsøket mitt endt i negativ test, 1. forsøket så er rimelig lei meg nå:-( må vente til etter jul nå pga at det er stengt på sykehuset uken før og etter jul.
MK73 Skrevet 7. oktober 2007 #36 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, hvis alt går bra, og jeg er i form og syklusen oppfører seg, så blir jeg ruger igjen i desember. Spent på hvordan det blir med fryseforsøk - nye medisiner og ny prosess. Hadde vært litt av en julegave med en positiv test i romjula! :-)
MK73 Skrevet 7. oktober 2007 #37 Skrevet 7. oktober 2007 Hei, Stressa. Det var synd, trist å høre at det ikke gikk bra med deg. Men nå gjelder det for oss begge å rette blikket fremover mot neste forsøk. Du har jo mange muligheter igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå