Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fick idag besked om att vi ska få satt in 2 frys neste fredag. Noen mer som har insettning neste uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg skal ta ut egg på torsdag og ha insetting på fredag,hvist alt går bra.Skal ringe på torsdag, for å høre om egga har delt seg.Denne uka håper jeg går fort,men så er det den nervepirrende ventingen da.Håper det går bra med deg.Lykke til.

Skrevet

Hej gårdskone.

Børjade tro att det bara var jag denna uken. Ser ut till att det er "lavsesong" denne uken. Lycka till med uttag og deling. Hoppas det blir några på frys till dig de kan vara bra og ha har jag upptæckt.

Skrevet

Heisan.Det ser dårlig ut med ruggere denne uken,men vi to kan holde kontakten,hvist du vil.Det blir noen spennende dager fremover.Jeg holder på med mitt 6 forsøk,så nå håper jeg det klaffer.Har du prøvd før? Tvi Tvi.

Skrevet

Hei jeg er ruger på dag en`

jeg satte inn et fryse egg i går 18/9

(dette er mitt andre frys innsetting + det ferske. 1 ivf)

Lykke til begge to.

Hilsen

Skrevet

Hej

Jag blir visst ikke ruger denne uken iallafall. Slimhinnen var litt tunn så det blir insettning først på mandag. Ni får ha lycka tll med rugetiden, jag kommer og følja med på er endå.

Klem

Skrevet

Heisan. det var dumt at du må vente enda lenger,men det må vel bare gå.Skal følge med deg fremover uanset.Lykke til,håper slimhinnen blir tykkere.Klem.

Skrevet

jeg satt inn et egg fyseforsøk st.olav 18/9.

3 innseting på meg får håpe alle gode ting er tre

Skrevet

Hei det var hyggelig å få en til på laget! Jeg mistet jo de to andre på lista, en til neste uke og ei fikk ingen delte egg... så det var trist!

Men hyggelig å få deg på uke 38 lista.

Jeg satte også inn på tirsdag, og det var og min tredje innsetting så alle gode ting "må" være tre.... Håper jeg!

Hører til i Porsgrunn jeg da.

Skrevet

Hei! Jeg hadde innsetting på Ullevål på onsdag, 2.runde. Håper den sitter denne gangen. Lykke til!

Skrevet

Hei MK73 så bra at du også kom! det var litt glissent i rekkene her en stund men det hjelper seg nå. Vi får oppdatere hverandre underveis og prøve å holde motet oppe.. (tenker ikke bare positivt hele tiden)

Den sitter nå!! Håper jeg iallefall. (men har to til på frys i en pakke.)

Lykke til måtte vente tiden bli lengere enn de første 14 dagene. satser på 9 mnd!

Klem fra

Skrevet

Hei, orkidee*!

Ja, artig å følge hverandre. Jeg meldte meg bare inn her igår, men her lest endel av innleggene av og til over lengre tid. Har vært prøver siden sommeren 2004.

...og ja, jeg tror også den sitter nå! Jeg har også to på frys, i en pakke. Sist gang fikk jeg ingen på frys, så er veldig fornøyd med det denne gangen. Det hjalp med mer hormoner og ICSI :-)

Klem, MK73

Skrevet

Hei MK73

Jeg synes det er bra at man kan lese og følge med utenfra, da blir det mindre "skummelt". Jeg synes det var litt ille å skulle melde meg inn i barn i magen uten å ha det.. men det er jo her vi hører hjemme. men med "Vil ha" først.. Men hyggelig at du kom inn du også.

Er det ikke gøy når ting hjelper!? deilig å vite at man har enda en sjanse uten å bruke så lang tid.. Vil jo nå målet med positiv test fortest mulig.. og baby etter det. og tid har vel alle her inne brukt nok av allerede.

X fingrene for alle her inne

Klem

Skrevet

Hei

Nettopp meldt meg inn. fikk satt inn i uke 38, for 1. gang, og er livredd. Noen som vet hva som sikkert sier om man har mistet, blør man alltid da?

Skrevet

Hei stressa velkommen skal du være!

Nå hjelper det seg på rugelista 38 så bra!!

Du får mensen som normalt hvis egget ikke fester seg, og det er gjort i naturlig syklus. Det er mange forskjeller ute og går ettersom hvilken medisinering du har og hvordan syklusen din er. Og hva som er grunnen til at dere ikke kan få barn på den såkalte naturmetoden..

Spør på klinikken der dere holder til for å være sikker.

Lykke til

Hilsen

Skrevet

Hei:)

Jeg fikk satt inn 1 fryse(egg) Lørdag 22/9. Bare kommet til rugedag 3 da.... Blir laaange dager! Holde til v st.olavs. Har en nydelig liten (icsi) sønn på 6 mnd ifra før. Håper på søster eller bror til han:) svært lite sansynlig at jeg og sambo blir gravide ved naturmetoden, velger derfor å hive oss på ny runde så snart. Kan jo bli et langtidsprosjekt.... Og Fryse eggene mine blir vel ikke av bedre kvalitet etter som at tiden går. Skulle det ikke gå vår vei denne gangen, har jeg 2 til på frys.

Skrevet

Hei

Hvordan går det med alle rugerene i uke 38? Bare en uke på meg igjen nå, fy så spennende:-)

Skrevet

Ja det er alt for spennede for min del!!! Har bare kommet til rugedag 6.... Kjenner litt sånn brennede menssmerter, en del stikking nedi der, og puppene har blitt ømme.. Dette kjente jeg sist også (da satte spira:), men så kjente jeg på alt dette gangen før der, å da satte ikke spira.. Blir smårar av denne ventinga jeg:O

Vi får bare håpe at det er verdt det:)

Hvordan går det med deg da stressa?

Krysser fingrene for dere alle!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

joda det går fint, men harveldig lyst å ta test, men det er vel alt for tidelig enda, er bare på rugedag 9:-)

har du vert gjennom dette mange ganger før?

Skrevet

Har vært igjennom 2 icsi forsøk. På det andre forsøket satte spira:) Føler oss veldig heldige!!! Mange må jo holde på leeenge:(

Derfor vi starter på med søskenforsøker så snart...

Hadde 4 fryseegg, 1 tålte ikke opptininga, og nr 2 ruger jeg på nå:)

Oi, kommet til rugedag 9 du da! Sist testa jeg posetivt på rugedag 10. Brukte CB digital. Har vært å hamstret inn tester i dag. Håper jeg klarer å holde meg til rugedag 10...=O

Skrevet

Testet i dag jeg. Rugedag 8...... å den var POSETIV!!!!!!

Wææææ......

Skrevet

Jeg er gravid jeg også!!!!!

Satt inn 1 frys tirsdag 18/9 og testet først på torsdag- negativ,

fredag-svaksvak positiv og

søndag- gravid! i displayet.

Da er det bare å håpe på det beste og vente i spenning på at ca den 11/6-08 skal komme.

lykke til alle dere andre!! kom etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...